zonder licht rijden

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Sjors TS
Infopolitie Gast

zonder licht rijden

Ongelezen bericht door Sjors »

Ik reed gister avond zonder achterlicht, hiervoor gaf meneer de agent mij een boete van 20 euro. Vervolgens vroeg hij mij wat ik eraan ging doen en toen zei ik niets want dit maakt u toch niet uit, want dit is alleen maar voordelig voor uw quotum. Dit vond hij niet zo leuk want vervolgens gaf hij mij een dorp verder weer een boete voor geen licht voeren. is dit correct van de agent?
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Re: zonder licht rijden

Ongelezen bericht door Julio »

Wanneer je in dat dorp verderop weer aan het fietsen was, zonder dat het achterlicht weer functioneerde is de boete terecht.
Laatst gewijzigd door Julio op 16 apr 2006, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Camel TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Camel »

Ik vind het om heel eerlijk te zijn ook niet zo'n fantastisch antwoord van je Sjors, had je niet beter beleefd kunnen blijven?
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Wat je geeft krijg je terug. Jij bijdehand ? "Meneer de agent" ook bijdehand. Mag jij raden wie er gaat winnen. Kortom, volgende keer minder bijdehand doen, dan bereik je misschien iets meer.
theo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door theo »

Sjors schreef:Ik reed gister avond zonder achterlicht, hiervoor gaf meneer de agent mij een boete van 20 euro. Vervolgens vroeg hij mij wat ik eraan ging doen en toen zei ik niets want dit maakt u toch niet uit, want dit is alleen maar voordelig voor uw quotum. Dit vond hij niet zo leuk want vervolgens gaf hij mij een dorp verder weer een boete voor geen licht voeren. is dit correct van de agent?
Kort en bondig.... ja

en wel hierom zie onderstaand antwoord

Julio schreef
Wanneer je in dat dorp verderop weer aan het fietsen was, zonder dat het achterlicht weer functioneerde is de boete terecht.
mijn dank Julio :D

Groet Theo
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Een boete is geen (tijdelijke) ontheffing voor het plegen van de betreffende overtreding. 2e boete is dus terecht.
Stay safe out there.
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Sjors,
duidelijke zaak. Twee keer fietsen zonder verlichting, twee keer een terechte bekeuring. Volgende keer niet de wijsneus uit willen hangen...
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
KaPiche
Stamgast
Inspecteur
Roepnaam: Papa
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door KaPiche »

Sjors schreef:Ik reed gister avond zonder achterlicht, hiervoor gaf meneer de agent mij een boete van 20 euro. Vervolgens vroeg hij mij wat ik eraan ging doen en toen zei ik niets want dit maakt u toch niet uit, want dit is alleen maar voordelig voor uw quotum. Dit vond hij niet zo leuk want vervolgens gaf hij mij een dorp verder weer een boete voor geen licht voeren. is dit correct van de agent?
Wat denk je zelf :wink:
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
Gesloten