zonder licht rijden
Moderator: Moderatorteam
-
Sjors TS
- Infopolitie Gast
zonder licht rijden
Ik reed gister avond zonder achterlicht, hiervoor gaf meneer de agent mij een boete van 20 euro. Vervolgens vroeg hij mij wat ik eraan ging doen en toen zei ik niets want dit maakt u toch niet uit, want dit is alleen maar voordelig voor uw quotum. Dit vond hij niet zo leuk want vervolgens gaf hij mij een dorp verder weer een boete voor geen licht voeren. is dit correct van de agent?
Re: zonder licht rijden
Wanneer je in dat dorp verderop weer aan het fietsen was, zonder dat het achterlicht weer functioneerde is de boete terecht.
Laatst gewijzigd door Julio op 16 apr 2006, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Camel TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
theo TS
- Infopolitie Gast
Kort en bondig.... jaSjors schreef:Ik reed gister avond zonder achterlicht, hiervoor gaf meneer de agent mij een boete van 20 euro. Vervolgens vroeg hij mij wat ik eraan ging doen en toen zei ik niets want dit maakt u toch niet uit, want dit is alleen maar voordelig voor uw quotum. Dit vond hij niet zo leuk want vervolgens gaf hij mij een dorp verder weer een boete voor geen licht voeren. is dit correct van de agent?
en wel hierom zie onderstaand antwoord
Julio schreef
mijn dank JulioWanneer je in dat dorp verderop weer aan het fietsen was, zonder dat het achterlicht weer functioneerde is de boete terecht.
Groet Theo
- KaPiche
- Roepnaam: Papa
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
Wat denk je zelfSjors schreef:Ik reed gister avond zonder achterlicht, hiervoor gaf meneer de agent mij een boete van 20 euro. Vervolgens vroeg hij mij wat ik eraan ging doen en toen zei ik niets want dit maakt u toch niet uit, want dit is alleen maar voordelig voor uw quotum. Dit vond hij niet zo leuk want vervolgens gaf hij mij een dorp verder weer een boete voor geen licht voeren. is dit correct van de agent?
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~