Bon voor losgetrilde schroef

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Danny ( amersfoort) TS
Infopolitie Gast

Bon voor losgetrilde schroef

Ongelezen bericht door Danny ( amersfoort) »

ik ben deze donderdag op de rollerbank gezet met me maxietje.
( terzijde maar misschien van belang) ze zijn niet op mijn brommer gaan zitten op de rollerbank ---> trilde als een gek dus, en werd met 1 hand vastgehouden.
eerst de snelheid en kilowatt natuurlijk 55-60km/h dede ze niet moeilijk over... kilowatt was ook oke.
daarna de DB test ( proma gp) 9DB te hard dus ----> meteen uitlaat eraf gehaald !! EN OOK 100 EURO boete!!
daarna gekeken of mijn brommer gejat was omdat ik zelf gebouwd en gespoten had :P was ook oke
komt z'n politie naar me toe en zegt ineens dat ik 90 euro erbij krijg omdat er een schroefje loszat in mijn voorvork !!!!!
je heb in een normale puch voorvork 2 van die bouten maat 19 ofzo en 1 daarvan was een klein beetje los.
nu is mijn vraag: die schroef is volgens mij losgetrilt op de rollerbank want de dag daarvoor zat ie gewoon vast en dat weet ik zeker want ik had die dag ervoor nog goed naar me brommer gekeken.

WAT KAN IK HIERAAN DOEN !!!??? want dat ik een boete voor een losgetrilde schroef krijg mvind ik niet eerlijk

Opmerking van moderator ..::Frans::..

Gesplitst naar een eigen onderwerp
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Ik denk dat je je heel gelukkig mag prijzen dat de schroef is losgetrild op de rollenbank en niet onder het rijden. Ik zou niet zover willen gaan dat je een bloemetje koopt voor de agent die je bekeurde, maar ik denk dat je zelf ook wel een beetje begrijpt dat hier geen ander zinnig antwoord op kan komen dan dat je gewoon de bekeuring zal moeten betalen....

Welk feitnr. staat er op de bekeuring ???
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Danny ( afoort) TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Danny ( afoort) »

Nummer
16 03 06 1431 5440
dag maand tijdstip verbalisantnummer

overigens staan er ook geen gegevens van de ambtenaar op.

maar als ik die dag ervoor er nog goed naar heb gekeken en alles heb vastgedraaid :shock:
en ik heb ergens gelezen dat er minstens 75 kilo op je brommer moet zitten EN ER ZAT ECHT NIEMAND OP EN WERD ZELFS MAAR MET 1 HAND VASTGEHOUDEN !! dus hij trilde echt mega erg
ik snap dat van die uitlaat wel ( niet dat ie ingenomen is maar oke) maar ik heb die 90 euro gewoon niet... en als ik me dan weer een maand uit de naat moet werken omdat die mensen ( hoogstwaarschijnlijk) niet goed hebben gedaan bij de rollerbank dan wil ik er 100% werk van maken en ook zeker bezwaar indienen.
en ik hoop dat je dit wel met me eens ben :arrow: :bounce:
L.A.W. TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door L.A.W. »

Frans bedoelde volgens mij eigenlijk het feitnummer.

Deze staat boven de omschrijving van het strafbare feit, ik gok dat deze begint met een N en dan 3 cijfers...
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Danny ( afoort) schreef:Nummer
16 03 06 1431 5440

maar als ik die dag ervoor er nog goed naar heb gekeken en alles heb vastgedraaid :shock:
en ik heb ergens gelezen dat er minstens 75 kilo op je brommer moet zitten EN ER ZAT ECHT NIEMAND OP EN WERD ZELFS MAAR MET 1 HAND VASTGEHOUDEN !! dus hij trilde echt mega erg
ik snap dat van die uitlaat wel ( niet dat ie ingenomen is maar oke) maar ik heb die 90 euro gewoon niet... en als ik me dan weer een maand uit de naat moet werken omdat die mensen ( hoogstwaarschijnlijk) niet goed hebben gedaan bij de rollerbank dan wil ik er 100% werk van maken en ook zeker bezwaar indienen.
Als het gaat om een bromfiets dan moet inderdaad de verbalisant, zwaarder dan 75 kg op de bromfiets zitten.
gaat het om een snorfiets, dan niet.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

16 03 06 1431 5440

Als je onterecht bent bekeurd dan ben ik het helemaal met je eens dat je bezwaar aan kunt (nee, moet) tekenen. Maar dat moet je doen omdat je onterecht bent bekeurd, niet omdat je het niet kunt betalen en je uit de naad moet werken....

Ik hoop dat je dat ook met me eens bent ??? :P
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

16 03 06 1431 5440

Lees je eigen posting eens door? :roll:
Gesloten