hallo
mijn aanstaande exman blijft aan me deur komen en dwing me steeds antwoorden te geven die ik
niet wil geven zoals dat ik hem vertel met hem door te willen gaan terwijl ik dat eigenlijk niet wil want heb de scheiding al in gang gezet maar doordat hij me steeds zeg ik wil nu antwoord als je die niet geef nu dan sla ik je of hij zegt ik tel tot tien en als je dan geen antwoord geef dan ram ik je dus geef ik de antwoorde die hij wil horen.
zojuist kwam hij ook weer aan de deur om een bakje koffie omdat hij nu op straat leef daar hij geen onderdak heeft zelfs zijn eigen ouders willen hem niet in huis daar hij steeds dingen uit huis steelt ook bij mij en me kinderen zelfs van zijn eigen kinderen ,ik heb er uit een vorig huwelijk en hij ook maar niet van ons samen,ik gaf hem die koffie om hem rustig te houden maar hij drong binnen en wilde alleen maar gaan als ik antwoord gaf dus gaf ik die maar niet de juiste .
heb hem ook gezegd aangifte te doen maar hij dreig me dat als ik da doe hij me wel zal vinden en ik wel aan de beurt kom als ie vrij kom want hij sta bekend bij politie
wat kan ik nu doen om er voor te zorgen dat ie weg blijf en mij met me kinderen met rust laat .
marian
gedwongen
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
De eerste stap is contact opnemen met en dit doorspreken met jouw eigen politiebureau. Die kunnen je het beste adviseren in dit soort zaken, omdat ze de plaatselijke mogelijk- en onmogelijkheden kennen, ook als je niet direct een aangifte zou willen doen.
Ze zullen je de verschillende mogelijkheden voor kunnen leggen, en daarvan aan kunnen geven wat de voor- en nadelen van die mogelijkheden zijn.
Het is in ieder geval van belang dat ze op de hoogte zijn van hetgeen er speelt, zodat er adequaat gereageerd kan worden als er een verzoek om hulp komt.
Ze zullen je de verschillende mogelijkheden voor kunnen leggen, en daarvan aan kunnen geven wat de voor- en nadelen van die mogelijkheden zijn.
Het is in ieder geval van belang dat ze op de hoogte zijn van hetgeen er speelt, zodat er adequaat gereageerd kan worden als er een verzoek om hulp komt.