Ik ben een student die word opgeleid voor milieu toezichthouder en loop momenteel stage bij een politiebureau in Haaglanden.
Nu heb ik een week vakantie en ik had een aantal vragen, die ik nodig heb voor mijn stageverslag. Wie kan mijn vragen beantwoorden? Ik ben werkzaam bij de afdeling Milieu.. dus graag de vragen daarop afstemmen als het nodig is merci.
1. Wat is het verschil tussen een besluit, regelgeving, wetten?
2. Waar vind ik de FTE norm voor bemonsteren van monsters, (wel gericht voor de politie)
3. Kunnen jullie zeggen, als je werkzaam bent in het milieu en samen werkt met toezichthouder. Hoe jullie dan ondervinden? Gaat de samenwerking goed tussen toezichthouders en opsporingsambtenaren.
4. Mest moet worden geinjecteerd, zijn daar echter speciale regels voor opgesteld. Zoals wanneer mag men injecteren, hoeveel mag men injecteren, wanneer mag men injecteren.
5. Wie betaalt de politie? Ik dacht de Binnenlandse Zaken. Hoe gaat dit in zijn werking?
6. Waarvan wordt de politie betaald
7. De milieupolitie werkt met veel organisaties en bedrijven samen? Welke zijn dat nog meer dan: VROM, Gemeente, Brandweer, AID, OM, Maatschappelijke dienstverleners en..???
8. Wat is bij jullie de meest (10) voorkomende milieudelicten.. als het kan een korte beschrijving.
9. Wat betekent "flankerd beleid"
10. Wat is een strafrechtelijke waarschuwing, ik dacht dat alleen bestuurlijke handhaving waarschuwing gaven.
11. Hoe zijn jullie beleidsplannen over 5 a 10 jaar?
heel erg bedankt voor t antwoorden van de vragen.
grz
Arnoud
ps site ziet er goed en verzorgt uit.