weet geen raad

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
tamer TS
Infopolitie Gast

weet geen raad

Ongelezen bericht door tamer »

Hallo iedereen mijn vraag is, ik wil graag bij de politie solliciteren en ik volg op dit moment de opleiding beveiliger. Ik heb bij de PI gesoliciteerd om daar stage te lopen, recent is gebleken uit mijn antecentenonderzoek dat ik wel een strafblad heb maar ik weet niks van. Ik heb wel asiel aangevraagd (1993) in Deutschland en Nederland maar ik weet zeker dat ik niks gedaan heb maar wat mijn bekommert dat ik zonder mijn initiatief voor drie dagen in gevangenis zat maar niet door rechter werd ik veroordeeld als groep zijn wij met de bussen naar de gevangenis gebracht. Hun zeggen ook niks over de antecentenonderzoek. ik werk op dit moment bij Vitesse als steward en naar mijn onderzoek heb ik toch de blauwe pas gekregen maar nu na de tweede niet! Dat begrijp ik niet? Kan iemand mij dat aub uitleggen?(politie geeft geen gehoor) :?:
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

Je heb een blauwe pas gekregen begrijp ik! Ik vermoed dat u de grijze pas bedoeld, een blauwe pas bestaat niet binnen de beveiliging. Nou denk ik tevens dat u met "maar nu na de 2e niet" bedoeld dat u na 3 jaar weer een nieuw antecedentenonderzoek heeft gekregen voor uw grijze beveiligingspas omdat deze maar 3 jaar geldig is en vermoedelijk is verlopen? Dus u krijgt geen beveiligingspas meer wat dus inhoud dat u geen beveiligingswerkzaamheden meer mag doen???

Vraag anders een verklaring omtrent gedrag aan bij justitie, dit geeft u vermoedelijk wat meer duidelijkheid over de zaak.
Deze kunt u aanvragen bij uw gemeente en kost plus minus 30 euro...

Succes

Opmerking van moderator ..::Frans::..

Tbv leesbaarheid hier en daar wat aangepast.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

ik denk dat jij mogelijk het slo bent geworden indertijd van de vreemdelingenwetgeving. als ik dat goed lees. er is een tijd geweest dat onze oosterburen bijna alle vreemdelingen als ongewenst te boek zette voor de rest van de schengenlanden. daar zijn toen heel wat mensen voor in vreemdelingenbewaring gegaan waar naar later bleek onterecht. zelfde gold voor frankrijk en italie. het is nu zelfgs nog zo dat er vele vreemdelingen onterecht gesignaleerd staan als ongewenst door ook nederland. daarom wordt er tegenwoordig onderscheid gemaakt in een grote en kleine signalering. maar ik heb momenteel niet de kennis paraat wat wat ook alweer was. ik zou je aanraden eens contact op te nemen met de vreemdelingendienst en als je indertijd in de vreemdelingenbewaring hebt gezeten met de advocaat die je toen toegewezen hebt gekregen.
Briges TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Briges »

PFFFF, moet echt wat minder snel typen en wat beter op mn taalvaardigheid letten.... :oops: :oops:
Blauw met ou is wel heel triest :oops:

Ach komt wel goed hoor :twisted:
Gesloten