wel of geen aan giften
Moderator: Moderatorteam
-
roodkapje11 TS
- Infopolitie Gast
wel of geen aan giften
MIjn dochter stond voor school en schuin tegen over de school stond een man bij een bushalte keek naar mijn dochter kijken en stond zich af te trekken ze was erg bang was een man tussen de 38 en tussen 42 jaar leger kleurige jas een snor toen ze me dat vertelde wilde ik aangiften er van doen dat deden ze niet want had geen nut ?!?
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
Ik weet niet hoe jong mevrouws dochter is, maar aangiften is altijd goed. Zo kan de politie altijd alles in kaart brengen en de boel beter observeren. Nut heeft het zeker, stel dat diezelfde persoon de volgende keer weer op dezelfde plaats staat? Zulke mensen heb je gewoon. En als dit door een jong kind wordt gezien dan vind ik dat je hiermee wel genoeg gedaan hebt, je hebt dan iemand de rare kant van het leven laten zien
Tevens is haar dochter angst aangejaagd. Hierbijgaat het om gevoel, en er zal heus wel wat aan gedaan kunnen worden)
groetjes,
Joshua.
Tevens is haar dochter angst aangejaagd. Hierbijgaat het om gevoel, en er zal heus wel wat aan gedaan kunnen worden)
groetjes,
Joshua.
Hier heeft openbare schennis plaatsgevonden en als het slachtoffer aangifte wil doen dan lijkt me dat heel verstandig. Als iemand er op staat aangifte te doen dan moet dat opgenomen worden.
Als ik zo'n melding bij ons in het systeem zou zetten zonder aangifte krijg ik hem de volgende dag terug met de opmerking dat ik een aangifte op moet gaan nemen, tenzij de benadeelde uitdrukkelijk aangeeft geen aangifte te WILLEN doen.
Als ik zo'n melding bij ons in het systeem zou zetten zonder aangifte krijg ik hem de volgende dag terug met de opmerking dat ik een aangifte op moet gaan nemen, tenzij de benadeelde uitdrukkelijk aangeeft geen aangifte te WILLEN doen.
Laatst gewijzigd door gvdbor op 21 jan 2006, 21:10, 2 keer totaal gewijzigd.
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
Niet lichamelijk, wel geestelijk. Anders had Mams het nooit gehoord van dochter en was mas nooit met dit verhaal op dit forum gekomen. Zijn nog al wat handelingen voor nodig.Maaike schreef:Ze is geconfronteerd met de potloodventer dus daardoor is ze bang geworden.....dat is begrijpelijk
Laten we wel stellen dat dit soort zaken altijd behandeld moeten worden. Desnoods een melding, zulke "potloodventers" gaan dat maar ergens in een gesticht, thuis of in een cel doen. Niet bij een openbare gelegenheid zoals een school.
Vriendelijke Groetjes,
joshua.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
leest u alstublieft ook even de andere reacties.Anonymous schreef:
Is dan gerust stellend omdat te weten bel een maandag ook naar school kunnen ze dat in de gaten houden .
Bedankt voor je snelle reactie!
het is wel degelijk mogelijk aangifte hiervan te doen, graag zelfs.
Mocht er een heterdaad situatie zich voordoen en iemand aangehouden te worden dan is het altijd handig om een aangifte cq. getuige verklaring tegen deze man te hebben.
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
-
roodkapje11 TS
- Infopolitie Gast
Stond perplex met het antwoord ik kreeg ze weet precies hoe hij er uit ziet .gvdbor schreef:Hier heeft openbare schennis plaatsgevonden en als het slachtoffer aangifte wil doen dan lijkt me dat heel verstandig. Als iemand er op staat aangifte te doen dan moet dat opgenomen worden.
Heb contact heb opgenomen met politie tilburg die weigeren, kan ik ook ander korps aangifte doen nu tilburg weigert?
Als u aangifte wilt doen dan is de politie verplicht dat op te nemen.
Ik vind de houding van dit betreffende korps zeer discutabel.
Ik denk dat u er goed aan doet om nogmaals contact op te nemen met dat politiebureau en vragen naar de zedenafdeling.
Het lijkt me sterk dat men u dat zou weigeren.
Is dat toch het geval kunt u rustig aangeven dat u een klacht wilt indienen. Als u dan weer weggestuurd zou worden meldt u zich hier dan opnieuw.
Ik vind de houding van dit betreffende korps zeer discutabel.
Ik denk dat u er goed aan doet om nogmaals contact op te nemen met dat politiebureau en vragen naar de zedenafdeling.
Het lijkt me sterk dat men u dat zou weigeren.
Is dat toch het geval kunt u rustig aangeven dat u een klacht wilt indienen. Als u dan weer weggestuurd zou worden meldt u zich hier dan opnieuw.
Zo'n aangifte zou zonder blikken of blozen meteen ingeklopt moeten worden. Het is toch te triest voor woorden dat moeders in dit geval eventueel zelfs een klachtenprocedure zou moeten opstarten om aangifte te kunnen doen.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
-
keymat TS
- Infopolitie Gast