opsporing

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
saffy TS
Infopolitie Gast

opsporing

Ongelezen bericht door saffy »

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil u graag vragen wat de politie nu wel mag na 01-01-2006 omtrend de openbare orde en veiligheid, bijvoorbeeld.
Heeft de politie het recht om jouw auto te doorzoeken op vuurwapens zonder dat daar een aanleiding voor is? Worden hangplaatsen zoals, coffeschop's, theehuizen en belhuizen etc. in 2006 structureel door Politie, Justitie en de AIVD gezien als broeinesten van ronselaars voor terroristische doeleinde. Verwacht de machtige arm der wet in 2006 ook maar iets met de grijsbaarden uit het midden-oosten te maken te krijgen? Kunt u mij naar enige literatuur verwijzen waar ik mijn informatie omtrent de nieuwe wetten terzake openbare orde en veiligheid vandaan kan halen. En ik doel vooral op informatie omtrent opsporing en staande houdingen op straat.

Met vriendelijke groet,

Hoogachtend,

Saffy Binckhorst
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Wetten worden niet elk jaar vast gesteld.
Op grond van de wet wapens en munitie is er erg veel mogelijk.

Verder vind ik uw posting erg onduidelijk, suggestief, beledigend, kwetsend en grof en ga er dus niet meer tijd aan besteden.
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Op http://www.overheid.nl kan je alle wetgeving raadplegen.
Stay safe out there.
snoeike TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door snoeike »

Er zit een goede ondertoon in uw vraagstelling. Ik weet alleen niet of ik er zo blij mee ben, maar ach het is vast verbeelding.
Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

Nou volgens mij geen verbeelding. Ook ik krijg hier een naar gevoel bij en ik heb geen idee waarom.

:?
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

De manier van vraagstellen laat inderdaad wel wat te wensen over. Ik sluit dit onderwerp en verplaats deze uit het gastendeel. Mocht topicstarter zich melden, zal ik hem via email beantwoorden.
Gesloten