wel bekeuring maar geen acceptgrio

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
dennis TS
Infopolitie Gast

wel bekeuring maar geen acceptgrio

Ongelezen bericht door dennis »

Hoi,
ik kwam er bij het opruimen van me auto achter dat ik nog een paar gele papiertjes had van 2005
de ouste is van MEI 2005 wegens fout parkeren.
ik was dat geheel vergeten maar zijn er toch 3 en allemaal ouders dan 6 maanden.
alleen heb nooit 1 acceptgiro gezien..
nou zou ik wel als brave nederlander overkomen maar hoe kan zoiets?
ik heb wel een groene kaart die op mijn huidige adres staat en de papieren van de wegenbelasting vallen ook hier in de bus...

en ik durf mijn handen in het vuur te steken dat als ik nu een nieuwe parkeer bon zou krijgen ik hiervan weer geen acceptgiro krijg..

zijn parkeer bonnen ook verjaart na een bepaalde tijd of????

ik hoor het graag

mvg een blije automobilist :)
Walter TS
Infopolitie Gast

Re: wel bekeuring maar geen acceptgrio

Ongelezen bericht door Walter »

dennis schreef:Hoi,
ik kwam er bij het opruimen van me auto achter dat ik nog een paar gele papiertjes had van 2005
de ouste is van MEI 2005 wegens fout parkeren.
ik was dat geheel vergeten maar zijn er toch 3 en allemaal ouders dan 6 maanden.
alleen heb nooit 1 acceptgiro gezien..
nou zou ik wel als brave nederlander overkomen maar hoe kan zoiets?
ik heb wel een groene kaart die op mijn huidige adres staat en de papieren van de wegenbelasting vallen ook hier in de bus...

en ik durf mijn handen in het vuur te steken dat als ik nu een nieuwe parkeer bon zou krijgen ik hiervan weer geen acceptgiro krijg..

zijn parkeer bonnen ook verjaart na een bepaalde tijd of????

ik hoor het graag

mvg een blije automobilist :)
al lijkt het erop dat je door het oog van de naald gebroken bent, wacht nog even met lachen want je zal de eerste niet zijn die een verlaat kerstcadeautje krijgt.

hoop voor je dat je ook echt NIET in het systeem staat. Anders zou je wel eens pech kunnen hebben als blijkt dat er wel eea verstuurd is en je wordt eens staande gehouden en men weet je te vertellen dat je even 6 boetes mag betalen of anders word je auto even 28 dagen buitengebruik gesteld of mag je 7 dagen komen logeren (per boete) als 'gijzelaar' :D

maar goed....de tijd zal het leren he?!
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

Ik heb overigens een erg vervelende mededeling voor je....parkeerboetes die vallen onder het belasting-regime, naheffingsaanslagen dus, die mogen tot maximaal 5 jaar na dato nog worden geïnd. 6 maanden is dus pas 10% van de tijd die ervoor staat.... :roll:

Maar vooral niks zeggen, dat noemen ze dan voordeel schutter..... :wink:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Steigerbuis TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Steigerbuis »

Staat je auto toevallig op iemand anders naam? Dat zou helemaal mooi voor jou zijn haha!
Gesloten