richting aangeven op een afbuigende voorrangsweg
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Werkt jouw vrouw bij het CBR?Bouwe1 schreef:Kwamenn wij dus vandaag in de situatie met bord 701-703 terecht,
Geef ik heel netjes geen richting aan omdat ik rechtdoor ga,
Wordt mijn vrouw toch boos......
Nu hebben wij ruzie.
Had ik toch eigenlijk liever een bon gekregen voor het richting aangeven....

Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Eh nou...we kunnen wel overleggen, maar die lui hebben thuis waarschijnlijk niks te vertellen dat ze graag hun macht uitoefenen op onsMaar Maurice,
Ik neem aan dat jullie ook wel 'invloed' hebben, op het examineren en de 'aandachtspunten'?!?
Of is het CBR echt zo verschrikkelijk arrogant dat er totaal geen overleg bestaat?

Ghe ghe...in Friesland is het een stuk duidelijker jaKwamenn wij dus vandaag in de situatie met bord 701-703 terecht,
Geef ik heel netjes geen richting aan omdat ik rechtdoor ga,
Wordt mijn vrouw toch boos......
Nu hebben wij ruzie.
Had ik toch eigenlijk liever een bon gekregen voor het richting aangeven....

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Nou...komtie dan he :-) Die instructeur heeft een leerling waarvan de vader rechter is. Nu zegt hij ( die rechter) dus dat je wel richting aan moet geven als je de doorgaande weg blijft volgen omdat dit anders onduidelijk kan zijn voor andere weggebruikers! Kom maar op... een weder antwoord :-) ThunderStreak--> dit komt mede omdat die doorgaande weg die afbuigt twee straatnamen heeft. Als je nml van het Mgr. Nolensplein af komt en je gaat links de heuvelbrink op, ga je dus een andere straat in en moet je zeker richting aangeven. Maar ook als dit NIET het geval is zegt hij dit moet!
-
- Infopolitie Gast
- Dusty
- Deskundige
- Geslacht:
@Maurice: Bestaat er bij jullie niet toevallig iets als een 'kringoverleg' waar je dit soort kwestie aan de orde kunt stellen?
En heeft niet elke kring een opperhoofd waar je met dit soort vragen terecht kunt?
Het lijkt mij wel handig dat iedere opleider én examinator weet waar hij/zij aan toe is.
Er gaat tenslotte niets boven eenduidigheid..............

En heeft niet elke kring een opperhoofd waar je met dit soort vragen terecht kunt?

Het lijkt mij wel handig dat iedere opleider én examinator weet waar hij/zij aan toe is.
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
-
- Infopolitie Gast
Nou dat kringoverleg is er min of meer :jocolor: en het opperhoofd zegt dat er géén richting aan moet worden gegeven, alleen een andere examinator begon te jammeren dat er wél richting aan gegeven moest worden@Maurice: Bestaat er bij jullie niet toevallig iets als een 'kringoverleg' waar je dit soort kwestie aan de orde kunt stellen?

Oftewel...onzin?Ik hoop niet dat één of ander tuchtcollege hier meeleest, want dan is er binnenkort een vacature bij de rechtbank...

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast