Bertje, wie denkt dat een agent zit te wachten op een betere beeldvorming van het publiek over de politie ??? Ik denk dat de tijd al weer achter ons ligt. Hert is heel erg simpel. Je krijgt wat je geeft. jarenlang heeft "het publiek" de politie hoon, gelach, gescheld en gezeik gegeven, tewrwijl agenten als ouwe geitewollen-kousen psychologen maar vooral heel vriendelijk moesten doen en maar vooral op schooltjes gaan lopen vertellen hoe belangrijk werk ze doen.bertje schreef:Wat me toch opvalt is dat iedereen zich direct aangevallen voelt in de hele discussie, ik probeer juist constructief mee te denken aan het verbeteren van de beeldvorming van in dit geval de politie.
Intussen wil de nederlander dat ALLES is geregeld, elke automobilist krijgt 3x per jaar een hartinfarct als er weer eens zo'n achterlijke fietser in het donker ineens uit het niets opduikt omdat ie verrekt zijn licht aan te doen, want tja, een dynamo trapt zo zwaar. Maar als de politie een bekeuring schrijft voor fietsverlichting dan haalt het Hart van Nederland (yeah right, of dat nog wat uitmaakt)
5 km/h op de A2 is niet te hard, da's normaal, maar als je kind met 35 km/h doodgereden wordt in een 30 km/h zone dan is nederland 4x te klein, want de politie moet meer doen aan die snelheidsmaniakken.
Verft je buurman morgen zijn kozijnen knalroze omdat ie nu eenmaal valt op een nieuwe vriend en die andere man zijn liefde wil tonen dan ben JIJ de eerste die de welstandscommissie belt. Immers je kunt je huis aan de straatstenen niet meer kwijt, welke debiel wil naast een roze huis wonen......en zo heeft iedere nederlander altijd wel wat te zeiken. De een rijdt te langzaam, de ander te hard. Bumperkleven is ergernis nummer 1, maar intussen zit de ene helft van nederland bij de andere helft in zijn kofferbak. En nee, natuurlijk moet de politie echte boeven gaan vangen, maar intussen moeten ze ook die 3,5 miljard andere wetten en regels handhaven. Regels die JIJ hebt gemaakt, regels die JIJ gehandhaaft wil zien (want o,o,o, waar betaal je toch zoveel belasting voor, meer blauw op straat, is ECHT nodig.) Maar als dat blauw dan eens een keer iets doet, en het maakt geen ruk uit wat dat dan ook is, het is NOOIT goed bij 90% van de nederlanders.
Ik denk dat die nederlander en ja, dus ook jij en ik eens de hand in eigen boezem moeten steken, eens op moeten houden met zeiken, eens moeten beseffen dat er een instantie in nederland is die de wetten en regeltjes die WIJ hebben opgesteld aan het handhaven is en tja, als dat jezelf dan eens treft, dan moet je niet zeuren, dan moet je die agent een bos bloemen sturen. Hij doet namelijk precies datgene waar jij hem voor betaald...namelijk zijn werk......... JIJ pistte buiten de pot, en dat geeft niks, maar aanvaardt dan ook de gevolgen.
Zoals ik al zei, ik ben reuze benieuwd, er was nog niets op het nieuws, maar ik kijk om 22:30 uur weer.....bertje schreef:@Frans de media heeft mij benaderd ik niet de media