thijeleo schreef:Waarom ben je dan geen rechter geworden. Met zoveel wijsheid moet dat toch een kolfje naar je hand zijn.
hmmmm...
Met "hmmmm..." houdt hij zich redelijk wijselijk stil
Of hij overweegt de mogelijkheid alsnog rechter te worden..
Wel grappig dat dit onderwerp ook hier ter sprake komt, het is ook een hot-topic op motor-forum.nl. Heel veel mensen (waaronder ik) zijn nieuwschierig naar een uitspraak, maar die laat heel lang op zich wachten..
Castaway schreef:
Of hij overweegt de mogelijkheid alsnog rechter te worden..
Wel grappig dat dit onderwerp ook hier ter sprake komt, het is ook een hot-topic op motor-forum.nl. Heel veel mensen (waaronder ik) zijn nieuwschierig naar een uitspraak, maar die laat heel lang op zich wachten..
Tja, ons rechtsysteem is redelijk overbelast. Veel zaken en weinig rechters enzo......... Hmmm??? Nee toch? Het zou toch niet......
Ik zeg niet dat de AO voor rechter moet spelen. Ik zeg dat de AO niet moet optreden indien hij geen zekerheid heeft over een wettelijke basis.
Als je altijd alleen maar op safe speelt, zal er nooit meer duidelijkheid komen op bepaalde vlakken. Als ik in een bepaalde zaak brood zie dan maak ik PV op. Hier hebben we het al eerder over gehad.
Ik vertik het om alleen maar te schrijven voor een gordeltje of voor het niet op eeste vordering tonen van het APK keuringsbewijs.