Wat mag je nu WEL als je :

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Chrisje, niet dat ene woord eruit filteren. Zie het als opbouwend en goed bedoeld. En begrijp aub ook de rest van het verhaal.....daar ligt meer de essentie...en ook dat is opbouwend bedoeld.
wies TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door wies »

Chrisje schreef:
wies schreef:ik had een keer mot met iemand.(buiten) niet thuis.degene zat toen aan mij en wou me op de grond leggen..ik heb hem toen een aantal schoppen verkocht..
ik had toen aangifte gedaan..zei toen tegen ome agent dat ik hem geschopt had..hij zei eerst dat is goed..toen die verder aan mij vroeg ,hoe het verhaal zat.. kreeg ik ook op mijn falie..ik had meedere schoppen verkocht en de eerste schop die ik gaf liet die persoon los,daarom mog ik geen medere trappen meer uitdelen.had hij nou niet los gelaten mog ik het wel

:roll: Ja.. kan me iets bij voorstellen..misschien dat je anders in blinde woede verder schop tot t te laat is :roll: Is ook bescherming voor jezelf om dat tegen te gaan , maarja je kreeg dus op je falie .. toch niet al teveel hoop ik ? :wink:

nee hoor sterker nog..deze ome agent had een hele goede mensenkennis of gevoel voor mensen..ik ben een typetje dat confrontaties niet uit de weg gaat,je mag ook alles zeggen en als ik fout ben zal ik dat zeker niet ontkennen en dat tegen de persoon zeggen maar als ik onterecht word gepakt door wie of wat of vals beschuldigd word,ik dan mijn zelfbeheersing niet in de hand heb..dezelfde agent heeft mij toen ook gezegd dat als ik weer mijn beheersing verlies dat ik dan zelf naar hem toe moest gaan..en daar heb ik ook na die tijd gebruik van gemaakt..en als ik dan kwaad binnenkwam heeft hij ook zijn afspraak hierin met mij nagekomen..was hij erzelf niet waren er andere die ervan wisten.en die dat dan op zich namen ..ben nu verhuisd dus woon daar niet meer...ga soms nog weleens de fout in
Chrisje TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Chrisje »

:wink:

Ps.. dit topic mag op slot !! is duidelijk genoeg geworden wat wel of wat niet kan
Gesloten