De hindernisbaan is goed om te doen en echt niet te zwaar voor iemand met een gemiddelde conditie...
Zorg dat je hem in ieder geval snel behaalt want ze zijn alweer een nieuwe hindernisbaan aan het verzinnen want het schijnt dat de huidige van 3,20 min. te makkelijk is!
Tip: Zorg dat de drie medicine ballen goed stilliggen anders moet je terug wanneer deze van de mat afrollen.
Suc-7!
Hindernisbaan 3.20 minuut - Sporttest.
Moderator: Moderatorteam
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
Ben het 100% met je eens.The Scorpion schreef:Even over die hindernisbaan.....ja ok je moet een beetje inhouden de eerste en tweede rondes, hoor je vaak. Ben ik het niet helemaal mee eens. Je gaat toch wel 'stuk'na twee ronden, dan is het niet verkeerd om alvast tijd gewonnen te hebben. Die derde ronde kom je op karakter (als je dat hebt) toch wel door, je heb in de eerste ronden al een marge ingebouwd. Niet 200% beginnen, ok. Maar ook niet op 75%. Gewoon gaan en niet ouwehoeren.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Serena TS
- Infopolitie Gast
-
tomba TS
- Infopolitie Gast
Ben jij wellicht bij een soort pre selectie geweest? Bij de echte testdag wordt er absoluut niet met 2 maten gemeten.Serena schreef:Ik heb de test vorig jaar gedaan, 3.16 dat was voor Rotterdam Rijnmond, en dat was niet voldoende, kennelijk zit er toch verschile in per korps/selectie.
Mocht wel door naar onderdeel B. Maar was op het randje.
Ben wel vrouw, de mannen moesten hem in 3 minuten doen, dus klinkt alweer anders.
-
Politiemedewerker2005 TS
- Infopolitie Gast
Kant en klare Onzin!!Serena schreef:Ik heb de test vorig jaar gedaan, 3.16 dat was voor Rotterdam Rijnmond, en dat was niet voldoende, kennelijk zit er toch verschile in per korps/selectie.
Ben wel vrouw, de mannen moesten hem in 3 minuten doen, dus klinkt alweer anders.
Als jij daadwerkelijk als vrouw 3.16 hebt gelopen, dan maak je mij niet wijs dat het onvoldoende was.
Op de politieacademie (Rotterdam) moet je als man de hindernisbaan binnen 3.20 lopen. Als vrouw is dit 4.00.
De tijden zijn volgens mij hetzelfde op de sportkeuring. Ik weet 1 ding zeker, als je een vrouw bent en je loopt 3.16 ben je welkom bij korps Rotterdam Rijnmond;)
-
tomba TS
- Infopolitie Gast
Bij Haaglanden gaat ook een man met deze tijd gewoon door naar het volgende gedeelte van de procedure.Politiemedewerker2005 schreef:Kant en klare Onzin!!Serena schreef:Ik heb de test vorig jaar gedaan, 3.16 dat was voor Rotterdam Rijnmond, en dat was niet voldoende, kennelijk zit er toch verschile in per korps/selectie.
Als jij daadwerkelijk als vrouw 3.16 hebt gelopen, dan maak je mij niet wijs dat het onvoldoende was.
Op de politieacademie (Rotterdam) moet je als man de hindernisbaan binnen 3.20 lopen. Als vrouw is dit 4.00.
De tijden zijn volgens mij hetzelfde op de sportkeuring. Ik weet 1 ding zeker, als je een vrouw bent en je loopt 3.16 ben je welkom bij korps Rotterdam Rijnmond;)
-
coderood TS
- Infopolitie Gast