Hindernisbaan 3.20 minuut - Sporttest.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Boss TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Boss »

De hindernisbaan is goed om te doen en echt niet te zwaar voor iemand met een gemiddelde conditie...

Zorg dat je hem in ieder geval snel behaalt want ze zijn alweer een nieuwe hindernisbaan aan het verzinnen want het schijnt dat de huidige van 3,20 min. te makkelijk is!

Tip: Zorg dat de drie medicine ballen goed stilliggen anders moet je terug wanneer deze van de mat afrollen.

Suc-7!
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

The Scorpion schreef:Even over die hindernisbaan.....ja ok je moet een beetje inhouden de eerste en tweede rondes, hoor je vaak. Ben ik het niet helemaal mee eens. Je gaat toch wel 'stuk'na twee ronden, dan is het niet verkeerd om alvast tijd gewonnen te hebben. Die derde ronde kom je op karakter (als je dat hebt) toch wel door, je heb in de eerste ronden al een marge ingebouwd. Niet 200% beginnen, ok. Maar ook niet op 75%. Gewoon gaan en niet ouwehoeren.
Ben het 100% met je eens.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ken dat die baan, heb het gehaald maar ook weer niet, kreeg advies doorgaan en later niet omdat ik in de laatste ronde ben gevallen en omdat ik terug moestr voor 1 zon klote bal :p haha
Serena TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Serena »

Ik heb de test vorig jaar gedaan, 3.16 dat was voor Rotterdam Rijnmond, en dat was niet voldoende, kennelijk zit er toch verschile in per korps/selectie.
Mocht wel door naar onderdeel B. Maar was op het randje.
Ben wel vrouw, de mannen moesten hem in 3 minuten doen, dus klinkt alweer anders.
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

3.16 voor vrouw niet voldoende?? Heel merkwaardig.
tomba TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door tomba »

Serena schreef:Ik heb de test vorig jaar gedaan, 3.16 dat was voor Rotterdam Rijnmond, en dat was niet voldoende, kennelijk zit er toch verschile in per korps/selectie.
Ben wel vrouw, de mannen moesten hem in 3 minuten doen, dus klinkt alweer anders.
Ben jij wellicht bij een soort pre selectie geweest? Bij de echte testdag wordt er absoluut niet met 2 maten gemeten.
Politiemedewerker2005 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Politiemedewerker2005 »

Serena schreef:Ik heb de test vorig jaar gedaan, 3.16 dat was voor Rotterdam Rijnmond, en dat was niet voldoende, kennelijk zit er toch verschile in per korps/selectie.
Kant en klare Onzin!!
Als jij daadwerkelijk als vrouw 3.16 hebt gelopen, dan maak je mij niet wijs dat het onvoldoende was.

Op de politieacademie (Rotterdam) moet je als man de hindernisbaan binnen 3.20 lopen. Als vrouw is dit 4.00.

De tijden zijn volgens mij hetzelfde op de sportkeuring. Ik weet 1 ding zeker, als je een vrouw bent en je loopt 3.16 ben je welkom bij korps Rotterdam Rijnmond;)
tomba TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door tomba »

Politiemedewerker2005 schreef:
Kant en klare Onzin!!
Als jij daadwerkelijk als vrouw 3.16 hebt gelopen, dan maak je mij niet wijs dat het onvoldoende was.

Op de politieacademie (Rotterdam) moet je als man de hindernisbaan binnen 3.20 lopen. Als vrouw is dit 4.00.

De tijden zijn volgens mij hetzelfde op de sportkeuring. Ik weet 1 ding zeker, als je een vrouw bent en je loopt 3.16 ben je welkom bij korps Rotterdam Rijnmond;)
Bij Haaglanden gaat ook een man met deze tijd gewoon door naar het volgende gedeelte van de procedure.
coderood TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door coderood »

En ik 3 minuut en 2 seconden,sport al 10 jaar niet meer,heb stevig gerookt,en zat de week ervoor ruim aan de kaassouflees en de frikadellen..verdomd,die tijd moet ECHT omlaag ja......helaas voor de mensen die Hem nog moeten doen...... :?
Gesloten