Bert schreef:bertje schreef:
Wanneer ik spreek met de mensen in mijn omgeving dan komen er inderdaad allerlei ergenissen naar boven betreffende politie optreden.
En zijn dat mensen die op dat moment verdachten of veroorzakers waren ? Of mensen die last van iets hadden waar de politie voor gebeld is ? Of waren het mensen die door de politie geholpen zijn ?
Dit is nu precies wat ik bedoel. Het probleem is natuurlijk dat het nooit goed kan.
Wanneer er wordt gebeld komen jullie altijd te laat en iedereen wordt natuurlijk onterecht opgepakt.
Dit heeft te maken met de beeldvorming, een kennis van mij werkt bij de politie van Amsterdam en heeft daar ook meegedaan (moeten doen

)met ME optredens, na geprekken met hem ben ik toch anders gaan aankijken tegen de ME.
Maak eens budget vrij om met de mensen te gaan praten,leg het eens allemaal uit ik heb bijv de wijkagent nog nooit gezien sterker nog ik weet niet eens of er uberhaupt wel 1 is, waarom is hij niet even langs gekomen toen ik daar ben gaan wonen (zoveel verloop is hier niet).
Ook politiemensen maken fouten (gelukkig wel anders waren het geen mensen), geef dit echter wel toe wanneer dit zo is,mijn gevoel zou heel anders zijn wanneer mij de volgende ochtend was verteld: nou meneer onze actie was een beetje overdreven sorry daarvoor ,ik had daar direct vrede mee gehad en dat nachtje in de cel was opzich al een ervaring die ik iedereen aanraad
PS.
De brief is de deur uit en de krant heeft naar aanleiding van een ingezonden brief (betreffende het meisje) mij ook al benaderd voor een artikel.