Onzeker, toch politie droom

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Falven TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Falven »

JM: een niv 2 opleiding kan het nooit zijn op het ROC want je hebt te maken met bevoegdheden en wapens die je op een ROC nooit kan krijgen. Je haalt daar je beveiligingsdiploma en dat zal je mentor toen wel bedoeld hebben.

En Wouter... in mijn antwoord staat ook dat je ER TEGEN moet kunnen bij dat soort opmerkingen. Ook ik krijg dat nog wel eens om m'n oren en ben 27 jaar oud. En wat betreft er mee leren omgaan.... dat is echt niet het enige waar je in je opleiding aandacht aan moet schenken. Ik wil JM alleen ervoor waarschuwen dat ze beter nog even wat levenservaring kan opdoen want je maakt heel veel mee bij de politie en dat kan niet iedereen aan.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Zorg dat je veel met mensen in contact kom. Ga bijv. in een dienstverlenende sector werken. Met je opleiding als verpleegkundige moet dat niet zo moeilijk zijn.
Langzamerhand groei je, en dat merk je ook. Ik had ook eerst last van onzekerheid e.d, maar sinds ik een baantje heb, waarin je veel contact hebt met andere personen, is dat heel wat minder geworden. Je gaat jezelf veel vrijer voelen!!!

Nog een tip: Registreer je hier op het forum, en je komt een hoop info te weten, wat betreft de sollicitatie.
Gesloten