En misschien moet ik dan toch maar overstappen op Opel.
kapotte lamp
Moderator: Moderatorteam
-
BenL TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
En ik sta juist op het punt een Golf IV aan te schaffen...Dusty schreef:Behalve bij de nieuwe (type V) daar is dat 'probleem' gelukkig niet meer; het was met name de Golf IV waar zich deze problemen voordeden.zijlvaart67 schreef:Koop dan in ieder geval geen Golf.
Een groter drama, wat kapotte verlichting betreft, is er bijna niet te vinden...
Als je het over de 'discretionaire bevoegdheid' van de individuele politieambtenaar hebt:
Als je als agent wordt geconfronteerd met een personenauto met een defect dimlicht (het stadslicht werkt nog wel), dan dacht ik dat het gebruikelijk was om aan de bestuurder te vragen of hij reservelampjes bij zich heeft. Als dat zo is, wordt dat beschouwd als een blijk van goede wil c.q. het genomen hebben van voorzorgsmaatregelen voor het geval dat er een lamp onverwacht defect raakt.
Dan nog even de vraag of hij nog ver van zijn eindbestemming verwijderd is en het dringend advies om de defecte lamp zo spoedig mogelijk te (laten) vervangen.
Hem vervolgens de zegen meegeven en zijn weg met deze waarschuwing laten vervolgen.
Geen lampjes bij zich hebben resulteert dan meteen in een AvB.
Op deze manier ben ik er eigenlijk altijd mee omgesprongen en ik sta nog steeds achter die manier van handelen.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ik moet ook bekennen dat ik er zelden voor schrijf. Een tankstation is altijd wel dichtbij en na even 'knoeien' slaagt de eigenaar (of ik) er altijd wel in om het eea te verwisselen.
Alleen de 'onwilligen' worden probleemloos bekeurd.
Alleen de 'onwilligen' worden probleemloos bekeurd.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
CrashDuck TS
- Infopolitie Gast
Ik hou me in, ik hou me in ...gvdbor schreef:zeg dat nou niet, zometeen gaat hij nog reageren ook....
Maar volgens mij worden moderne auto's opzettelijk ingewikkeld gemaakt. Op die manier sta je sneller bij de garage (en dat moet van de fabrikant natuurlijk een officiele dealer zijn) waardoor men meer inkomsten werft. Ik vindt het schandalig.
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
Als U 3 keer de lampen heeft moeten (laten) verwisselen zegt dat niet zoveel over de lamp zelf maar meer over de koeling.BenL schreef:akkoord het is duidelijk.Ik heb een KIA Pregio en heb deze nieuw gekocht in 1999.Ik heb nu drie keer de lamp laten verwisselen.
En misschien moet ik dan toch maar overstappen op Opel.
Haal de rubberen kap die achter de lamp zit er maar af en het probleem van kapotte lampen is verleden tijd.
Nadeel is dat er vliegjes naar binnen kunnen vliegen (en zeker daar sterven) maar dat heeft geen negatieve invloed op de werking van de koplamp.
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
- r0n.
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 73
Uit ervaring:
Nissan Almera, bouwjaar 2001, geeft een monteur van Nissan 30minuten werk en mij een rekening van 45 Euro .....
Hoezo ff verwisselen ?
Niet elke technische vooruitgang is een vooruitgang
Verlichte groeten;
Ron
Nissan Almera, bouwjaar 2001, geeft een monteur van Nissan 30minuten werk en mij een rekening van 45 Euro .....
Hoezo ff verwisselen ?
Niet elke technische vooruitgang is een vooruitgang
Verlichte groeten;
Ron
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.
-
CrashDuck TS
- Infopolitie Gast
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Bedankt voor de tip,maar misschien komt het ook doordat ik ook overdag met dimlicht aan rijd.olle-griese schreef:
Als U 3 keer de lampen heeft moeten (laten) verwisselen zegt dat niet zoveel over de lamp zelf maar meer over de koeling.
Haal de rubberen kap die achter de lamp zit er maar af en het probleem van kapotte lampen is verleden tijd.
Nadeel is dat er vliegjes naar binnen kunnen vliegen (en zeker daar sterven) maar dat heeft geen negatieve invloed op de werking van de koplamp.