CSI

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

rich
Moderator
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 50

Ongelezen bericht door rich »

Fritss,

Wat je van mijn antwoorden denkt dat moet jij zelf weten. Ik geef een antwoord op een vraag die jij stelt en daar gaat het in deze om.

Verder constateer ik dat jij je niet aan de spelregels van dit forum kunt houden en ik doe je daarom het verzoek om je gedrag aan te passen of om anders lekker ergens anders rond te gaan struinen.

De regels waar GvdBor je op wijst zijn de regels die hier nageleefd dienen te worden en daar hebben wij ons allemaal naar te schikken.
Maurice trouwens ook bedankt voor je advies om een andere account te maken... ik heb het alleen niet meer nodig, want ik heb het idee dat mijn aanwezigheid op dit forum niet gewenst is.
Er staan op dit forum bijzonder veel onderwerpen en daarin zijn bijzonder veel antwoorden gegeven en er zijn heel veel mensen die een stapje verder zijn gekomen met de door hen gestelde vragen.
Jammer dat je niet de moeite hebt genomen om daar eens naar te kijken.

Met de houding die jij hier laat zien geef ik je het advies om wat met dieren te gaan doen en niet met de politie want ik denk dat je behoorlijk te kort schiet op verschillende vlakken.

Succes verder.
Laatst gewijzigd door rich op 02 mar 2005, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
gvdbor
In Memoriam
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

En dit zal een van de laatste berichten zijn die Nina hier of elderrs op dit forum geschreven heeft.

opm Rich: Topic gesloten
Gesloten