MSN hacken verboden??

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

funkyduck
Toplid
Toplid

Ongelezen bericht door funkyduck »

Bert schreef:En hij had zeker een geldige reden om hem te hacken.. Diegene had mijn maat namelijk gehackt.. :roll:
zo was mijn fiets laatst gestolen...

Hacken is overigens het aanbrengen van wijzigingen in programmeertaal.
DaV
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

Hacken is overigens het aanbrengen van wijzigingen in programmeertaal.
Uhuh ?
Niet correct, of je moet het beter formuleren.
- Ben je altijd een hacker als je een wijziging aanbrengt?

Hacken
Beveiliging van een systeem of van software doorbreken.
keymat
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door keymat »

Ik ben hier even al die teksten aan het doorlezen omdat ik het reuze interessant vind. Alleen ben ik geen kei in de computertaal en heb er barweinig kennis van. De volgende dingend die ik tegen kom snap ik niet bepaald, misschien dat iemand mij daar even een handje mee kan helpen, dan ben ik weer blij :D

Is een Valse Sleutel ook daadwerkelijk een V-Sleutel, als men het w-woord en adres zelf heeft gegeven, dus met toestemming van de ander, in geval dat die persoon wat overkomt?

Wat is een sticky? Is dat een aparaatje waar je dingen op in kan slaan?

Scripty; is dat het zelfde als die sleutel of sticky of is dit weer iets anders?

:oops:
thijeleo
In Memoriam
In Memoriam
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

keymat schreef:Ik ben hier even al die teksten aan het doorlezen omdat ik het reuze interessant vind. Alleen ben ik geen kei in de computertaal en heb er barweinig kennis van. De volgende dingend die ik tegen kom snap ik niet bepaald, misschien dat iemand mij daar even een handje mee kan helpen, dan ben ik weer blij :D

Is een Valse Sleutel ook daadwerkelijk een V-Sleutel, als men het w-woord en adres zelf heeft gegeven, dus met toestemming van de ander, in geval dat die persoon wat overkomt?
Als ik jou de inlognaam en wachtwoord geef van mijn msn dan ben ik dom om dat te doen. Hiermee geef ik namelijk de beveiliging op mijn deel van msn op en laat ik jou toe om toegang te krijgen. Het blijft alleen wel een valse sleutel. Ik heb jou eenmalig toestemming gegeven om in mijn msn te kijken, daarna is die toestemming vervallen. Je hebt mijn gegevens weliswaar, maar je hebt vanaf die ene keer mijn toestemming niet meer.
Keymat schreef:Wat is een sticky? Is dat een aparaatje waar je dingen op in kan slaan?
Een sticky is inderdaad zo'n opslagdingetje, die je in de USB-poort kunt drukken., oftewel een USB-stick.
Keymat schreef:Scripty; is dat het zelfde als die sleutel of sticky of is dit weer iets anders?
Dit was iets verderop al uitgelegd: het exact nabouwen van een site waardoor de gebruiker het idee heeft dat hij op het juiste adres zit. Hij zal ook op die site moeten inloggen en gebruikt daarvoor dus de gegevens, die hij voor de officiele site nodig heeft. De man achter die cipie-site komt zo dus aan jouw gegevens.

Keymat schreef: :oops:
Je kunt niet alles weten.
funkyduck
Toplid
Toplid

Ongelezen bericht door funkyduck »

over de betekenis van "hacken"...

Dit zal ongetwijfeld dan door de tijd heen in de volksmond een andere betekenis gekregen hebben.

De van Dale zegt:
hac·ken (onov.ww.)
1 inbreken in een computer om gegevens te achterhalen of te wijzigen
Ja, daar kun je dan natuurlijk niet omheen.

Desalniettemin, werkte ik al vrij vroeg in de ICT. Daar programmeerde ik veel. Voordat het volksmond "hacken" bekend was en voordat iedereen een computer had, spraken wij over "hacken" wanneer er even wat dingetjes in de programmeertaal gewijzigd moest worden.

Zo van. Ik heb dat en dat even gehackt zodat de output wat sneller komt.
Bouwe
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bouwe »

Je bent overigens een hele knappe kop als je de MSN-service van Microsoft kan hacken :wink: Als je dat lukt krijg je denk ik een hele beste baan, net zoals die virusmaker uit Sneek :wink:
Gesloten