Pannenlift uitstekend deel?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Pannenlift uitstekend deel?

Ongelezen bericht door MotoRon »

Leuk gevonden @Frans, maar volgens mij is dat het kleinere broertje van de lift die ts gebruikt, en die heeft de triangel aan de ladder. Bij de 26/6 KA zit de triangel aan het andere uiteinde, volgens de website van de fabrikant.
De afmetingen van de aanhangwagen ook nog maar even voor @ThunderSTreak voor de volledigheid: 7700 x 1750 x 2200 mm
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Re: Pannenlift uitstekend deel?

Ongelezen bericht door Frans »

@MotoRon, de liften van klaas die worden verhuurd met de specificaties zoals we hier gebruiken (dus 7700 lang) worden verhuurd vervoerd op een ambulance, het plaatje erbij is alleen net zo groot als een postzegel.

Verder is mijn foto een voorbeeld, niet van het kleine broertje maar van inderdaad een andere ladder. Kleiner of groter maakt in dit geval niet uit want als het om het kleine broertje zou gaaj zou het logischer zijn, minder uitsteek dus, als ie de ahw andersom zou trekken. Dus of ie nu 7,7m of 5 of 3, zolang je de triangel koppelt aan het lange deel is het probleem ook opgelost. Gaat dat niet dan lijkt me dat met die lange uitstekende einden (4 meter of 6 whatever) inderdaad een ambu een betere oplossing toch?
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten