Alround Politiemedewerker worden met vmbo basis

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Wess schreef:
foreverblue schreef:We gaan boswachters toch zekers niet vergelijken met politieambtenaren he :roll: Niet dat boswachters e.d. minder zijn, maar ze hebben wel een iets andere taakstelling. Maar dat is een discussie die niet gevoerd hoeft te worden. Dat er surveillanten zonder vuurwapen op de motor zitten is hartstikke mooi, ik zou het alleen zelf niet willen.
Mmmm, zonder handboeien en pepperspray ga ik niet graag op pad (alleen op de motor). Maar m'n vuurwapen durf ik wel thuis te laten. Zal er misschien mee te maken hebben waar in Nederland je werkt?! Tussen de koeien of in de grote stad.... :wink:
Alsof je in de grote stad elke dag je wapen trekt ;) Ja...om in de kluis te leggen ja 8) Nee maar ook in de grote stad hoop je het wapen nooit nodig te hebben, maar het gebeurt juist op het moment waarop je het niet verwacht. Een simpele voertuigcontrole bijv. Blijkt het ineens een code 300 te zijn waarmee ze net een gewapende overval hebben gepleegd. En dat kan ook in Klazienaveen zijn...
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

MarcH schreef:
Beveiligertje schreef:vmbo basis is altijd nog hoger als vbo tog?
Ze zijn niet helemaal te vergelijken door de verschillende niveau's die bestonden binnen het VBO.
Ik meen dat VBO uit allerlei niveau's bestonden: A, B, C en D. Volgens een leraar had ik alle vakken van VMBO-Kader op C-D niveau gedaan.
beveiligertje TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door beveiligertje »

Heb de sollicitatiepapieren aangevraagd en ga proberen voor politiemedewerker, anders ass.politiemedewerker, moet toch ergens beginnen he :)
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

beveiligertje schreef:Heb de sollicitatiepapieren aangevraagd en ga proberen voor politiemedewerker, anders ass.politiemedewerker, moet toch ergens beginnen he :)
Veel succes!!
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

Julio schreef:
MarcH schreef:
Beveiligertje schreef:vmbo basis is altijd nog hoger als vbo tog?
Ze zijn niet helemaal te vergelijken door de verschillende niveau's die bestonden binnen het VBO.
Ik meen dat VBO uit allerlei niveau's bestonden: A, B, C en D. Volgens een leraar had ik alle vakken van VMBO-Kader op C-D niveau gedaan.
De oude mavo = C , D.
VBO = A , B , C

Als ik me niet vergis.
Gesloten