Alsof je in de grote stad elke dag je wapen trektWess schreef:Mmmm, zonder handboeien en pepperspray ga ik niet graag op pad (alleen op de motor). Maar m'n vuurwapen durf ik wel thuis te laten. Zal er misschien mee te maken hebben waar in Nederland je werkt?! Tussen de koeien of in de grote stad....foreverblue schreef:We gaan boswachters toch zekers niet vergelijken met politieambtenaren heNiet dat boswachters e.d. minder zijn, maar ze hebben wel een iets andere taakstelling. Maar dat is een discussie die niet gevoerd hoeft te worden. Dat er surveillanten zonder vuurwapen op de motor zitten is hartstikke mooi, ik zou het alleen zelf niet willen.
Alround Politiemedewerker worden met vmbo basis
Moderator: Moderatorteam
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Ik meen dat VBO uit allerlei niveau's bestonden: A, B, C en D. Volgens een leraar had ik alle vakken van VMBO-Kader op C-D niveau gedaan.MarcH schreef:Ze zijn niet helemaal te vergelijken door de verschillende niveau's die bestonden binnen het VBO.Beveiligertje schreef:vmbo basis is altijd nog hoger als vbo tog?
-
beveiligertje TS
- Infopolitie Gast
-
DaV TS
- Infopolitie Gast
De oude mavo = C , D.Julio schreef:Ik meen dat VBO uit allerlei niveau's bestonden: A, B, C en D. Volgens een leraar had ik alle vakken van VMBO-Kader op C-D niveau gedaan.MarcH schreef:Ze zijn niet helemaal te vergelijken door de verschillende niveau's die bestonden binnen het VBO.Beveiligertje schreef:vmbo basis is altijd nog hoger als vbo tog?
VBO = A , B , C
Als ik me niet vergis.