richtlijnen politieoptreden bij evenementen
Moderator: Moderatorteam
-
Hendrik-Jan TS
- Infopolitie Gast
richtlijnen politieoptreden bij evenementen
Kan iemand mij vertellen waar de beleidsregels/richtlijnen zijn geregeld die de politie dient te hanteren bij het politie optreden (aflossing en dergelijke) bij grote evenementen?
Met vriendelijke groet,
Hendrik-Jan
Met vriendelijke groet,
Hendrik-Jan
-
sunwave TS
- Infopolitie Gast
Of het is iemand met een serieuze vraag over hoe het e.e.a. geregeld is voor de politie op een groot evenement. Hendrik-Jan, er zijn draaiboeken voor een evenement waar alles voor de politie in is geregeld (posities, taak, tijden, portokanalen en roepnummers enz)
opm rich
Daarom zijn de off topic antwoorden ook verwijderd
opm rich
Daarom zijn de off topic antwoorden ook verwijderd
-
Hendrik-Jan TS
- Infopolitie Gast
-
sunwave TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ik geef je zeer weinig kans, ik mag eigenlijk wel zeggen nul.
De laatste (bekende) collega die een draaiboek in een huurbusje achterliet, kon zichzelf terugzien in een reportage bij Peter R de Vries...
Aangezien er inderdaad 'beveiligingsmethodieken' ed in terug te vinden zijn, zullen deze nooit 'vrijwillig' verstrekt worden...
De laatste (bekende) collega die een draaiboek in een huurbusje achterliet, kon zichzelf terugzien in een reportage bij Peter R de Vries...
Aangezien er inderdaad 'beveiligingsmethodieken' ed in terug te vinden zijn, zullen deze nooit 'vrijwillig' verstrekt worden...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Haaglanden TS
- Infopolitie Gast
-
Hendrik-Jan TS
- Infopolitie Gast