Mag er direct achter een parkeerhaven aan de andere straatkant geparkeerd worden?
Steeds vaker heb ik hinder bij het uitrijden uit de parkeerhaven.
Soms kom ik er helemaal niet uit en soms door veel heen en weer "steken".
Parkeren achter een parkeerhaven ?
Moderator: Moderatorteam
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Re: Parkeren achter een parkeerhaven ?
Dit is helemaal afhankelijk wat voor bebording er is en of het een woonwijk is ja of nee.Drachten schreef:Mag er direct achter een parkeerhaven aan de andere straatkant geparkeerd worden?
Steeds vaker heb ik hinder bij het uitrijden uit de parkeerhaven.
Soms kom ik er helemaal niet uit en soms door veel heen en weer "steken".
Gaarne wat meer info van u voor een duidelijker en correct antwoord te kunnen geven.
-
Drachten TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
M.b.t. de snelheidsremming ben ik het er wel mee eens. Dat is soms ook nodig.
Alleen blijft het erg lastig om zo uit de parkeerhaven te komen. Het lijkt mij dan beter om mijn wagen ook maar aan de straatkant te zetten en de parkeerhavens niet meer te gebruiken.
Alleen weet ik dan nu al dat ik mijn buren dan ook op dezelfde wijze overlast bezorg. Ik zal het ook eens aan de gemeenteambtenaar voorleggen, misschien heeft deze nog wel een beetje gele verf over.
Alleen blijft het erg lastig om zo uit de parkeerhaven te komen. Het lijkt mij dan beter om mijn wagen ook maar aan de straatkant te zetten en de parkeerhavens niet meer te gebruiken.
Alleen weet ik dan nu al dat ik mijn buren dan ook op dezelfde wijze overlast bezorg. Ik zal het ook eens aan de gemeenteambtenaar voorleggen, misschien heeft deze nog wel een beetje gele verf over.
-
PJ TS
- Infopolitie Gast