gezocht
Moderator: Moderatorteam
-
iemand TS
- Infopolitie Gast
gezocht
hallo,
ik heb een vraagje,ik wil weten of het mogelijk is om informatie te krijgen over iemand die ik ken.
diegene kreeg zojuist te horen dat de polittie opzoek is naar de des betreffende persoon maar diegene kan dat niet voorstellen.
die persoon heeft zojuist ook gebelt naar de politite maar kreeg te horen dat ze die gegevens niet mogen vrijgeven.
de desbesteffende persoon moest zich maar melden op het bureau.
iemand advies??
mvg
ik heb een vraagje,ik wil weten of het mogelijk is om informatie te krijgen over iemand die ik ken.
diegene kreeg zojuist te horen dat de polittie opzoek is naar de des betreffende persoon maar diegene kan dat niet voorstellen.
die persoon heeft zojuist ook gebelt naar de politite maar kreeg te horen dat ze die gegevens niet mogen vrijgeven.
de desbesteffende persoon moest zich maar melden op het bureau.
iemand advies??
mvg
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
NIEMAND anders dan een agent kan die info opvragen, maar mag er dan vervolgens niet (en zal dat ook niet doen) mee naar desbetreffende persoon gaan en hem/haar die info vertellen.
Kortom, als je wordt aangehouden (die persoon dus) op het bureau ben je er meteen mooi vanaf....anders kan het op een ander moment nog wel eens vervelend uitvallen......
Kortom, als je wordt aangehouden (die persoon dus) op het bureau ben je er meteen mooi vanaf....anders kan het op een ander moment nog wel eens vervelend uitvallen......
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Hangt er vanaf waarvoor hij gezocht wordt.
Maar als hij een keer aangehouden wordt voor een controle en dit komt uit de controle naar voren is hij nog verder van huis. Gewoon gaan melden en vragen waar het om gaat, misschien willen ze hem gewoon een paar vragen stellen in verband met een zaak waar hij wellicht niets mee te maken heeft, of mogelijk getuige van is geweest. Het zal niet voor moord zijn want dan stonden ze al wel bij hem op de stoep
Maar als hij een keer aangehouden wordt voor een controle en dit komt uit de controle naar voren is hij nog verder van huis. Gewoon gaan melden en vragen waar het om gaat, misschien willen ze hem gewoon een paar vragen stellen in verband met een zaak waar hij wellicht niets mee te maken heeft, of mogelijk getuige van is geweest. Het zal niet voor moord zijn want dan stonden ze al wel bij hem op de stoep
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Klopt...
Overigens 'weet' iemand altijd wel waarom de politie je zoekt... Die dingen komen niet 'zomaar uit de lucht vallen'... Dat mag ik tenminste hopen.
Wel of niet schuldig is een tweede, maar een reden is vaak toch wel bekend...
ps: 2 andere reactie's maar verwijderd om niet teveel 'af te dwalen' van het onderwerp.
Overigens 'weet' iemand altijd wel waarom de politie je zoekt... Die dingen komen niet 'zomaar uit de lucht vallen'... Dat mag ik tenminste hopen.
Wel of niet schuldig is een tweede, maar een reden is vaak toch wel bekend...
ps: 2 andere reactie's maar verwijderd om niet teveel 'af te dwalen' van het onderwerp.
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 04 aug 2005, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
oke punt een op de stoep stonden ze zeker...
punt twee de desbetreffende persoon heeft in totaal 4jaar binnen gezeten
en punt drie door het verleden wordt al snel geoordeeld maar dit kan een zaak betreffen waarin de persoon onschuldig is dus die persoon staat er niet op te springen om eventjes het bureau voor de fun in te lopen en even te gaan vragen of het klopt dat de persoon wordt gezocht..
mvg
punt twee de desbetreffende persoon heeft in totaal 4jaar binnen gezeten
en punt drie door het verleden wordt al snel geoordeeld maar dit kan een zaak betreffen waarin de persoon onschuldig is dus die persoon staat er niet op te springen om eventjes het bureau voor de fun in te lopen en even te gaan vragen of het klopt dat de persoon wordt gezocht..
mvg
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Laat die persoon nu gewoon even bij de politie binnenlopen. Die kunnen al zijn vragen beantwoorden. Als het niet gezocht wordt is het klaar. En als hij wel gezocht wordt weet hij meteen waarom. En gevonden wordt hij toch wel. Het mag in ieder geval duidelijk zijn dat alleen die persoon zelf daarachter kan komen. En niet jij, als jij die persoon niet bent tenminste.
Volgens mij is het nu wel tijd voor een slotje.
Volgens mij is het nu wel tijd voor een slotje.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Volgens mij heeft de man/vrouw posts gejat, ik mis er een paar
maar nu zal ik even serieus antwoord geven (net als net trouwens): zou diegene echt lekker slapen als de kans erin zit dat mensen in het blauw voor wekker komen spelen? hij kan echt beter gaan vragen wat er aan de hand is. Scheelt hem misschien een voordeur ook.
maar nu zal ik even serieus antwoord geven (net als net trouwens): zou diegene echt lekker slapen als de kans erin zit dat mensen in het blauw voor wekker komen spelen? hij kan echt beter gaan vragen wat er aan de hand is. Scheelt hem misschien een voordeur ook.
Wie rent, bekent!