141.000 euro boeten contant betaald beetje raar

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
willem de vrager TS
Infopolitie Gast

141.000 euro boeten contant betaald beetje raar

Ongelezen bericht door willem de vrager »

De politie van Maastricht heeft vrijdagmiddag een enorme boete geïnd van bijna 141.000 euro van een 42-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats.

De man moest die boete nog betalen na een uitspraak van de rechtbank in 2001 in een drugszaak. Het is nog niet eerder voorgekomen dat bij de Politie Limburg-Zuid een dergelijk groot boetebedrag in één keer werd geïnd.
Tijdens een toevallige controle in Maastricht ontdekte de politie dat de man nog moest betalen. De man kon kiezen of delen: betalen of 36 maanden in de cel.
Op het politiebureau belde hij een vriend die hem het geld bracht. De man betaalde daarop contant en werd in vrijheid gesteld.

deze man betaald contant 1.5 ton gaan er bij jullie dan geen bellen rinkelen een normaal persoon heeft niet zomaar 1.5 ton in contanten liggen

als ik een auto koop die duurder is dan 20.000 euro en ik betaal die contant word gelijk gebeld met de belasting dienst of dat wel klopt dat ik zoveel geld heb

ik vind het allemaal maar raar dat ze hem dan gewoon weer alten lopen
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Ze hebben toch al contact opgenomen met de FIOD...
Wel het hele bericht volgen hé.... ;)

En waarom vasthouden?? Als ie alles netjes betaalt heeft, en het klopt ook nog allemaal, dan is er geen rede om vast te houden...
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Belletje rinkelen, natuurlijk, maar iemand aanhouden omdat hij alleen maar een hoop geld betaald?

We hebben helaas regels waar wij ons aan dienen te houden.

Maar troost u de fiod gaat heel ver bij zijn onderzoeken en is als een pitbull.

gr, mashi
Gesloten