hinderlijk parkeren op de stoep.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
de witte TS
Infopolitie Gast

hinderlijk parkeren op de stoep.

Ongelezen bericht door de witte »

Ik woon in de kierkegaardstraat,en heb vooral in de ochtend en middaguren last van ouders die hun kinderen met de auto komen brengen.Ze zetten hun auto's overal neer,en omdat we in een doodlopende straat wonen is er maar 1 weg voor in en uitgaande auto's.Deze wordt door de wegbrengende ouders regelmatig geblokkerd en tevens vernielen ze onze nieuwe trottoirs waarvoor wij als bewoners een half jaar voor in het zand hebben gezeten.Er is al verschillende keren over gebeld naar het bureau IJsselmonde,dat heet nu Ridderspoor,maar er wordt nooooooit wat aan gedaan.Ik zou het toch wel fijn vinden als er wat aan deze klachten wordt gedaan,en dat wij als bewoners weer gewoon in en uit onze garage's kunnen.

Bij voorbaat dank,namens alle bewoners van de kierkegaardstraat. :)
Maaike
Superlid
Roepnaam: Maaike
X: @mama_maaike
Facebook: MDJ1980
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door Maaike »

De politie heeft een controlerende taak, deze kunnen niks anders doen dan een bon uitschrijven voor het foutief parkeren. Of praat hier met de wijkagent eens over mischien kan hij / zij jullie verder helpen

Mischien help het ook om bij de gemeente een klacht in te dienen, zij kunnen wat met de inrichting van de straat doen :wink:
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

En daar heeft Maaike helemaal gelijk in. Probeer evt. via uw wijkagent in contact te komen met de gemeente. Als uw wijkagent het probleem onderschrijft scheelt dat namelijk al een heleboel.
Maaike
Superlid
Roepnaam: Maaike
X: @mama_maaike
Facebook: MDJ1980
Geslacht:

Ongelezen bericht door Maaike »

:oops: :oops: :oops: :wink:
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Ik neem aan dat het een school betreft??
Je zou dan ook eventueel de school op de hoogte brengen. Zij kunnen dan het probleem via een 'nieuwsbriefs' oid, de ouders op de hoogte stellen van het probleem.
theo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door theo »

Julio schreef:Ik neem aan dat het een school betreft??
Je zou dan ook eventueel de school op de hoogte brengen. Zij kunnen dan het probleem via een 'nieuwsbriefs' oid, de ouders op de hoogte stellen van het probleem.
En daar blijft het helaas bij de ouders lachen de directeur en de leerkrachten gewoon uit.

Ouders met auto's bij de school zijn rare wezens denken dat ze onder en boven de wet zijn...

Julio voor mijn werkzaamheden heb ik genoeg ervaring hiermee.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

En vervolgens staan de ouders weer te vloeken en te tieren als ze een bon krijgen voor het fout parkeren! :D
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire

Ongelezen bericht door The Scorpion »

kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd te zijn :wink:

maar goed, het heeft meer met de inrichting te maken. hoewel het ook zou helpen als je een fanatiek studentje een paar dagen in die straat laat verbaliseren. als je aan mensen hun geld komt kunnen ze ineens wel een stukje lopen.
Wie rent, bekent!
Gesloten