Bij voorbaat dank,namens alle bewoners van de kierkegaardstraat.
hinderlijk parkeren op de stoep.
Moderator: Moderatorteam
-
de witte TS
- Infopolitie Gast
hinderlijk parkeren op de stoep.
Ik woon in de kierkegaardstraat,en heb vooral in de ochtend en middaguren last van ouders die hun kinderen met de auto komen brengen.Ze zetten hun auto's overal neer,en omdat we in een doodlopende straat wonen is er maar 1 weg voor in en uitgaande auto's.Deze wordt door de wegbrengende ouders regelmatig geblokkerd en tevens vernielen ze onze nieuwe trottoirs waarvoor wij als bewoners een half jaar voor in het zand hebben gezeten.Er is al verschillende keren over gebeld naar het bureau IJsselmonde,dat heet nu Ridderspoor,maar er wordt nooooooit wat aan gedaan.Ik zou het toch wel fijn vinden als er wat aan deze klachten wordt gedaan,en dat wij als bewoners weer gewoon in en uit onze garage's kunnen.
- Maaike
- Roepnaam: Maaike
- X: @mama_maaike
- Facebook: MDJ1980
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
De politie heeft een controlerende taak, deze kunnen niks anders doen dan een bon uitschrijven voor het foutief parkeren. Of praat hier met de wijkagent eens over mischien kan hij / zij jullie verder helpen
Mischien help het ook om bij de gemeente een klacht in te dienen, zij kunnen wat met de inrichting van de straat doen
Mischien help het ook om bij de gemeente een klacht in te dienen, zij kunnen wat met de inrichting van de straat doen
-
theo TS
- Infopolitie Gast
En daar blijft het helaas bij de ouders lachen de directeur en de leerkrachten gewoon uit.Julio schreef:Ik neem aan dat het een school betreft??
Je zou dan ook eventueel de school op de hoogte brengen. Zij kunnen dan het probleem via een 'nieuwsbriefs' oid, de ouders op de hoogte stellen van het probleem.
Ouders met auto's bij de school zijn rare wezens denken dat ze onder en boven de wet zijn...
Julio voor mijn werkzaamheden heb ik genoeg ervaring hiermee.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
En vervolgens staan de ouders weer te vloeken en te tieren als ze een bon krijgen voor het fout parkeren! 
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd te zijn
maar goed, het heeft meer met de inrichting te maken. hoewel het ook zou helpen als je een fanatiek studentje een paar dagen in die straat laat verbaliseren. als je aan mensen hun geld komt kunnen ze ineens wel een stukje lopen.
maar goed, het heeft meer met de inrichting te maken. hoewel het ook zou helpen als je een fanatiek studentje een paar dagen in die straat laat verbaliseren. als je aan mensen hun geld komt kunnen ze ineens wel een stukje lopen.
Wie rent, bekent!