troep
Moderator: Moderatorteam
- The Scorpion TS
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Walter
- Infopolitie Gast
-
Gast
- Infopolitie Gast
nee nee
Neenee zo erg is het nou ook weer niet. En het is trouwens voor iemand anders Walter. Echt waar. Dus graag niet antwoorden met "je" want dan gaan de mensen straks nog rare dingen denken over me.Walter schreef:gewapende roofoverval?The Scorpion schreef:joyriding enzo....... ok even uit nieuwsgierigheid, wat houdt ENZO in? inbraakje?
aanslag op de koningin...:-)
Nee. Inbreken in zijn eigen huis omdat ie zijn sleutel vergeten was en daarbij viel de hele schutting van de buren om. Of zoiets was het in ieder geval.The Scorpion schreef:joyriding enzo....... ok even uit nieuwsgierigheid, wat houdt ENZO in? inbraakje?
- The Scorpion TS
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Gast
- Infopolitie Gast
-
Walter
- Infopolitie Gast
Re: verklaring omtrent gedrag
Kon jij als gemeenteambtenaar in HKS komen???????maria schreef:Ik heb deze verklaringen zelf een tijd behandeld. Ik maakte een uitdraai uit HKS (herkenningssysteem) waarbij ik de strafbare feiten die langer dan 5 jaar geleden waren gebeurd achterwege liet. Indien de strafbare feiten allemaal langer dan 5 jaar geleden waren gebeurd, zette ik op de verklaring dat de persoon wel in het systeem voorkwam, maar langer dan 5 jaar geleden. Aan de Burgemeester de keuze of hij dat nog verder uitgespit wou zien. Maar ik vraag me af of dit landelijke richtlijnen zijn. Ikzelf heb de richtlijnen voor zo'n verklaring niet kunnen vinden.