dronken achter het stuur

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
swiftje TS
Infopolitie Gast

dronken achter het stuur

Ongelezen bericht door swiftje »

:( Mijn buurman is continue dronken, hij waggelt en kan bijkant niet meer op zijn benen staan, ik heb al een aantal malen het type wagen, kleur en kenteken doorgegeven aan politie en huisarts. Toch rijdt hij vrolijk nog rond. Hij rijdt in een gehuurde wagen en als je bij hem staat ruik je de alcohol. Ik begrijp niet dat ten 1e de auto verhuurder doet als of hij niets merkt, de politie niet ingrijpt en de huisarts het ook allemaal maar best vind. Ik woon in een wijk vol met kleine kinderen en je kan er op wachten er gaat eens iets mis. :twisted:
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Je kan de politie bellen als hij daadwerkelijk in zijn auto stapt en wegrijdt. Geef dan het kenteken door. Als de politie hem dan aantreft kunnen zij hem aanhouden. Zolang deze man niet rijd, kan de politie ook niets doen.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

die man moet richting cbr, zn rijbewijs moet maar eens nader bekeken worden.
of hij dan ook niet meer rijdt blijft de vraag, maar dat is altijd zo.
Wie rent, bekent!
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Helaas heeft de politie het drukker als de gemiddelde burger denkt (met alle respect!) er worden dus prioriteiten gesteld en dan gaan helaas levensbedreigende situaties op dat moment voor.

Ik vraag me overigens af waarom een huisarts aktie zou moeten ondernemen?

Ik wil u aanraden om de volgende keer dat uw buurman straalbezopen met zijn auto wegrijd gewoon een keer 112 te bellen, heeft u een grotere kans van slagen.

gr, mashi
Gesloten