En ze willen nog wel meer blauw op straat
ondeuglijke verlichting ??
Moderator: Moderatorteam
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
dan heeft die agent het niet goed op papier gezetsylvia schreef:Nou, Bij een kennis van mij is ook zoiets gebeurd.
Alleen niet met verlichting maar met dat zwarte plakplastic op de ruiten. Dat was een agent, maar die had op dat moment geen dienst en mijn kennis was dat plastic er op aan het plakken en die agent stond er bij en rukte het er zo vanaf. Mijn kennis heeft dus wel aangifte gedaan, en die agent heeft het mooi moeten terugbetalen.
mashi
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Er staat nergens welke ruiten betreft!Anonymous schreef:Hoe zo niet goed op papier, als het niet zijn voorraam was of zijn zij ramen (passagier en bestuurder) en hij een linker spiegel heeft mag het en hoef je het niet te verwijderen en ken je geen boete krijgenmashi schreef: dan heeft die agent het niet goed op papier gezet![]()
mashi
Voor wat betreft de linker buitenspiegel? die moet altijd op je auto aanwezig zijn! Ik denk dat je bedoelt dat de achterruit beplakt mag worden indien een linker- en rechter buitenspiegel aanwezig zijn.
Als ik op straat iemand controleer en deze heeft donkergetinte folie op de zijramen van linker- en rechter voorportier heeft deze een probleem! de folie mag NIET dus dient verwijderd te worden. Afhankelijk van de soort folie die is gebruikt ben ik altijd wel aan de helpende hand.
Scheelt de bestuurder overigens ook weer 95 euries.
gr, mashi
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Inderdaad bedoel dat je je achterruit mag plakken als je een linker spiegel hebt.
Is dat zo wat je net zei: scheelt hem ook 95euro? als je het direct verwijderd krijg je dus geen boete??
Maar als je echt goede folie heb kun je beter nieuwe ramen kopen want een extreem rotwerk om ze weer kanp te maken.
Is dat zo wat je net zei: scheelt hem ook 95euro? als je het direct verwijderd krijg je dus geen boete??
Maar als je echt goede folie heb kun je beter nieuwe ramen kopen want een extreem rotwerk om ze weer kanp te maken.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
zo te lezen krijg je van mashi dan in principe geen boete. van anderen misschien wel. het kan wel, het is gewoon fout. en die fout moet gestopt worden. dat hij dan niet schrijft omdat je meteen je folie kwijt bent is alleen maar 'aardig'
en wat betreft die achterruit, linker- EN rechterspiegel aanwezig aub.
en wat betreft die achterruit, linker- EN rechterspiegel aanwezig aub.
Wie rent, bekent!
U rijdt een engelse autoAnonymous schreef:Inderdaad bedoel dat je je achterruit mag plakken als je een linker spiegel hebt.
mashi
Een fohn doet wonderenAnonymous schreef:Inderdaad bedoel dat je je achterruit mag plakken als je een linker spiegel hebt.
mashi
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
foreverblue TS