Hoop dat U mijn helpen kan.
Ben sinds febr. dit jaar weer een keer uitgeweest na 5 jaar alleen te zijn geweest...overlijden man.
Heb een gezellige bar gevonden waar ik als vrouw alleen heen durf te gaan.
Ga daar om de twee weken een avondje heen....heb leuke vrienden leren kennen enz.
Nu mijn vraag.
De eigenaar heeft mij al twee keer in het openbaar beschuldigd ( en sorry voor mijn taalgebruik) van dat ik elke week met een andere man wat heb en dat ik iedereen neuk....nogmaals sorry.
Hij heeft mijn naam besmeert en daar wil ik wat aan gaan doen want ik kan niet tegen zulke smerige laster daar het allemaal leugens zijn.
En het is niet niks om zo op deze manier ergens van beschuldig van te worden.
wat kan ik hier aan doen om mijn naam weer zuiver te krijgen.
bedankt alvast.......Willy
laster
Moderator: Moderatorteam
Heeft u de beste man al op zijn gedrag aangesproken? zo ja waarom komt u daar dan steeds terug? Zijn de eerste vragen die u waarschijnlijk aan een politiebureau krijgt. Alvorens we het gaan hebben over eventuele aangifte terzake belediging, smaad is in mijn optiek nml niet ter sprake. Niet om u maar enigszins iets te verwijten want ik kan mij de belediging goed voorstellen
mashi
mashi
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Uw naam zuiver krijgen via de politie zal niet zo snel gaan lukken. Wel kan de politie tegen de persoon die u beledigt proces-verbaal opmaken en bestaat vervolgens de mogelijkheid dat deze persoon via de rechter een boete krijgt. Of uw naam hiermee vervolgens gezuiverd wordt is een tweede want iemands mening over een andere zit tussen de oren en daar kunnen wij geen of slecht weinig invloed op uitoefenen.
De boete weerhoudt de betrokken persoon er (wellicht) van een meer van dit soort uitlatingen te doen. Smaad en belediging zijn overigens klachtdelicten. U heeft slechts een beperkte termijn (3 maanden) waarbinnen u dit kan aankaarten bij de politie.
De boete weerhoudt de betrokken persoon er (wellicht) van een meer van dit soort uitlatingen te doen. Smaad en belediging zijn overigens klachtdelicten. U heeft slechts een beperkte termijn (3 maanden) waarbinnen u dit kan aankaarten bij de politie.