ben gewoon ff benieuwd naar de meningen hier opt forum?
onschuldig vermaak? of crimineel gedrag?
streetracing
Moderator: Moderatorteam
-
MIDLANDS mr.j TS
- Infopolitie Gast
ik denk dat jij beter gewoon nix kan zeggen..
maar goed voor degene hierboven met normale reacties..
wanneer is het hier in nederland op een straatrace voorgekomen dat iemand ernstig letsel heeft opgelopen??
je hebt een poosje de hype gehad dat ieder weekend wel op het nieuws was dat r iemand zijn auto in de prak reed maar dat was allemaal op weg naar een meeting/race toe dus nooit echt tijdens een race..
en dan nog het feit dat de mensen die serieus met dit soort dingen bezig zijn,hun auto graag heel houden met andere woorden dr zit veel geld in die autos en niemand wil zijn auto graag verliezen laat dit zijn door een ongeval of inbeslagnamen..
ik vind dat er gewoon te weinig voor deze subcultuur wordt gedaan..
maar goed voor degene hierboven met normale reacties..
wanneer is het hier in nederland op een straatrace voorgekomen dat iemand ernstig letsel heeft opgelopen??
je hebt een poosje de hype gehad dat ieder weekend wel op het nieuws was dat r iemand zijn auto in de prak reed maar dat was allemaal op weg naar een meeting/race toe dus nooit echt tijdens een race..
en dan nog het feit dat de mensen die serieus met dit soort dingen bezig zijn,hun auto graag heel houden met andere woorden dr zit veel geld in die autos en niemand wil zijn auto graag verliezen laat dit zijn door een ongeval of inbeslagnamen..
ik vind dat er gewoon te weinig voor deze subcultuur wordt gedaan..
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
volgens mij was nog niet zo lang geleden in aktienieuws een straatracer met respect voor zijn voertuig. Was echter de macht over het stuur kwijtgeraakt en vervolgens zijn leven.MIDLANDS mr.j schreef: maar goed voor degene hierboven met normale reacties..
mashi
Voor wat betreft de reactie, u dacht dat verzekeringspremie dikke vinger werk was ?
Sorry ????MIDLANDS mr.j schreef:ik denk dat jij beter gewoon nix kan zeggen..
Dit soort uitspraken wil ik binnen dit forum van niemand horen. Jij stelt een vraag en je krijgt daar antwoorden op. Dan ga je die antwoorden niet op deze manier proberen de grond in te douwen.
Wat mij betreft einde discussie.