Niet voldoen aan een bevel van een politieambtenaar

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

olle-griese
Superlid
Roepnaam: Peter
Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
Geslacht:
Leeftijd: 68

Re: Niet voldoen aan een bevel van een politieambtenaar

Ongelezen bericht door olle-griese »

Kees den Heijer schreef:
..::Frans::.. schreef:
Marcelll schreef:ik heb een boete gekregen daarvoor van 550 euro....
Als dat zo is ben je er mijn inziens behoorlijk goed mee weggekomen. In ieder geval absurd veel te laag dus....

Nou flink hoor.. De arrogantie druipt er weer vanaf.
Zo help je het politie-imago flink vooruit !
Vorige week heeft een particulier met zijn priveauto taxi gereden tijdens de TT in Assen,
dit heeft hem 1700 euro gekost.
Dus je mag je handen dicht knijpen lijkt me.

Val nu zeker ook onder de catagorie arrogant 8)
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
Martijn TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Martijn »

Ed2 schreef:Ik mag toch hopen, dat "gelukkig" een ongelukkige verschrijving is Zijlvaart67, anders wordt het tijd om uw beroep te verruilen voor een plaats achter de garaniums !

Ik voed mijn kinderen nog steeds op met het begrip, dat de politie geen "boeman" is, maar vrienden waar je wel naar moet luisteren.

En dat zegt u tegen iemand met jarenlange dienst ervaring en die u als een vriend beschouwd, zou u dit ook tegen een vriend zeggen.
Laatst gewijzigd door Martijn op 01 jul 2005, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: Niet voldoen aan een bevel van een politieambtenaar

Ongelezen bericht door Frans »

Kees den Heijer schreef:
..::Frans::.. schreef:
Marcelll schreef:ik heb een boete gekregen daarvoor van 550 euro....
Als dat zo is ben je er mijn inziens behoorlijk goed mee weggekomen. In ieder geval absurd veel te laag dus....

Nou flink hoor.. De arrogantie druipt er weer vanaf.
Zo help je het politie-imago flink vooruit !
*zucht*, heb je er weer zo een die niet kan lezen. De boetes voor dit soort zaken zijn beduidend hoger dan de genoemde 550,-......dus is ie er mijn inziens verdomde goed mee weggekomen. Het genoemde bedrag is absurd veel te laag.....

Toch een hersenkronkel waarbij je meer wil lezen dan er is ????
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Datgene lezen wat er staat is soms heel moeilijk als men al een vooroordeel heeft over hetgeen staat geschreven. Mensen zien nu eenmaal graag tekst wat in hun straatje past en zien in punten komma's staan omdat dat even beter uitkomt.

Het is dan alleen jammer dat degenen, die in eigen voordeel leest daar dan ook meteen gram uit meent te moeten halen.

Even voor de duidelijkheid:
Bij justitie (en dat is de instantie die de boetebedragen bepaalt) is een boete van over de 1000 euro heel normaal bij taxi-bedrijven, dat heet namelijk economisch voordeel. dat deze taxichauffeur er dus met 550 euro vanaf is gekomen is zeer coulant als je met de max bedragen rekening houdt.

Dat wetende, en je had het kunnen weten als je de quote van ..::Frans::.. op de goede manier had gelezen, getuigt het niet van enige vorm van respect als je daar een dergelijk antwoord onder plaatst. En respect voor elkaar is iets wat hoog in het vaandel staat binnen dit forum.

Doe daar dan ook aan mee aub.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

opm rich

Helaas bleek het weer niet mogelijk te zijn om een normale discussie te hebben. Hierop heb ik een aantal antwoorden verwijderd en het topic gesloten.

Gast, bedankt voor het weghalen van de meerwaarde die andere bezoekers hier wel vinden!
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Gesloten