Het rapport wat onlangs is gepresenteerd zegt anders weer gewoon dat het momenteel goed gaat met regio's en de KLPD. Alleen zijn ze aan het kijken voor een soort directie die de scepter gaat zwaaien net als in een bedrijf. En wat betreft bazen.... het is toch nooit goed want iedereen heeft een mening.
Waarschijnlijk gaan Z'streek en Kennemerland in de nabije toekomst samen omdat de Haarlemmermeer naar A'dam Amstelland gaat ivm Schiphol. Dan wordt K'land te klein en Z'streek is al klein dus dan maar samen. Dit staat niet letterlijk in het rapport van Leemhuis maar wordt wel geopperd dat het beter is voor de rampenbestrijding.
moe...
Moderator: Moderatorteam
-
Martijn TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Re: moe...
Weet je hoe moe wij soms van jullie worden.......Marlies schreef:Worden jullie er af en toe ook niet heel erg moe van alle negatieve media aandacht?? Ik werk nu sinds 2 jaar bij de Politie en ik kan me er af en toe mateloos aan iriteren... Kijk naar vandaag. Eerst het verhaal van Peter R de Vries, en vervolgens het verhaal van de dame van 80...
Ik ben er inmiddels wel achter dat het verspeelde energie is, maar het is zo jammer....
Re: moe...
Maar goed ook!!! Dat betekent dat er steeds meer blauw op straat komt...Anonymous schreef:Weet je hoe moe wij soms van jullie worden.......Marlies schreef:Worden jullie er af en toe ook niet heel erg moe van alle negatieve media aandacht?? Ik werk nu sinds 2 jaar bij de Politie en ik kan me er af en toe mateloos aan iriteren... Kijk naar vandaag. Eerst het verhaal van Peter R de Vries, en vervolgens het verhaal van de dame van 80...
Ik ben er inmiddels wel achter dat het verspeelde energie is, maar het is zo jammer....