schooltas?
Moderator: Moderatorteam
-
linda20 TS
- Infopolitie Gast
schooltas?
Hallo,
Ik heb misschien een beetje een aparte vraag. Mijn vriend gaat na de zomervakantie beginnen met de opleiding allround medewerker niv 4.
Omdat hij eerst al een paar jaar heeft gewerkt is hij een beetje uit het "schoolse" leven. Hij heeft dus ook geen schooltas meer e.d.
Omdat hij bijna jarig is (en ik geen inspiratie meer heb) wou ik een schooltas geven. Mijn vraag is: krijg je die niet toevallig al bij je uniform of loopt iedereen met een koffer of gewoon een rugtas? Dan weet ik waar ik naar opzoek moet gaan!
Dank je wel
Ik heb misschien een beetje een aparte vraag. Mijn vriend gaat na de zomervakantie beginnen met de opleiding allround medewerker niv 4.
Omdat hij eerst al een paar jaar heeft gewerkt is hij een beetje uit het "schoolse" leven. Hij heeft dus ook geen schooltas meer e.d.
Omdat hij bijna jarig is (en ik geen inspiratie meer heb) wou ik een schooltas geven. Mijn vraag is: krijg je die niet toevallig al bij je uniform of loopt iedereen met een koffer of gewoon een rugtas? Dan weet ik waar ik naar opzoek moet gaan!
Dank je wel
-
mwb TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Ik gebruikte een sporttas als ik veel bende mee moest nemen en anders een rugzak.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Elles TS
- Infopolitie Gast
Hier een berichtje van een ervaringsdeskundige:
We werken vrijwel niet met boeken, maar voornamelijk met informatie die van Blackboard (intranet) wordt afgeplukt. Een stevige rugzak waar een ordner in past is het meest praktisch!
Succes ermee!
We werken vrijwel niet met boeken, maar voornamelijk met informatie die van Blackboard (intranet) wordt afgeplukt. Een stevige rugzak waar een ordner in past is het meest praktisch!
Succes ermee!
Laatst gewijzigd door Elles op 07 jul 2005, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
ik heb de eerste week een tas van het korps gekregen.
weliswaar komt er een hoop bende van BB maar een wettenboek, een kladblok, en een map met alle opdrachten heb je wel bij je hoor
iedereen in mijn klas loopt met die door het korps verstrekte tas!
misschien is een leuke sporttas een idee, aangezien je veel kleding, (sport, uniformen, jassen, truien) mee moet nemen
weliswaar komt er een hoop bende van BB maar een wettenboek, een kladblok, en een map met alle opdrachten heb je wel bij je hoor
iedereen in mijn klas loopt met die door het korps verstrekte tas!
misschien is een leuke sporttas een idee, aangezien je veel kleding, (sport, uniformen, jassen, truien) mee moet nemen
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Als het dan toch een kadootje is kun je hem misschien een politie tas geven. Deze heb je in verschillende maten en uitvoeringen. Mooie tassen en erg handig om spullen in mee te nemen. Ook voor kleding en dergelijke. Je kan ze bestellen bij Technisch bureau Muller. Als je hun belt of mailt dan krijg je de catalogus thuis gestuurd.
groetjes Kale
groetjes Kale
-
Guido TS
- Infopolitie Gast