Enige tijd geleden is mijn fiets gestolen (met kinderzitjes en al, zielig he?). Nu begreep ik dat de politie een depot heeft waar de gevonden fiesten geborgen worden. Kan ik met mijn aangifteformulier daar gaan kijken of mijn fiets terecht is? En zo ja, waar is dat depot voor de regio Den Haag?
Bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet,
gestolen fiets gevonden?
Moderator: Moderatorteam
-
michelh TS
- Infopolitie Gast
Als je aangifte heb gedaan aan een bureau, staan je gegevens in het systeem. als er dan een fiets binnen wordt gebracht, welke afkomstig blijk te zijn van diefstal, wordt er uiteindelijk contact opgenomen met de eigenaar. Dit kan even duren ivb met het vrijgeven van de fiets. Bv er is een verdachte bij die geen afstand wil doen van de fiets.
Het voorstel van Rai is altijd goed. Het desbetreffende bureau kan je altijd verder helpen of vertellen of de fiets al binnen is gebracht en is ondergebracht in het politie verzamel gebouw in Haaglanden.
Het voorstel van Rai is altijd goed. Het desbetreffende bureau kan je altijd verder helpen of vertellen of de fiets al binnen is gebracht en is ondergebracht in het politie verzamel gebouw in Haaglanden.