legitimeren

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

gvdbor schreef:ja inderdaad die bedoel ik, met dat klepje aan de zijkant wat je er weer in moet drukken
oa hier te verkrijgen..;-)
Falven TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Falven »

Bij ons is op deze manier een keer een klacht gegrond verklaard door de korpschef. De collega kon zich niet legitimeren omdat z'n pas in zijn jas zat en door het mooie weer lag deze nog op bureau. Hij zei tegen de betrokkene dat hij de pas kon laten zien op bureau maar de betrokkene weigerde dat en diende een klacht in en het vervolg was een algemene mail naar ons wijkteam van de korpschef. Echter zijn onze passen makkelijk na te maken met een beetje goed scanner thuis dus veel waarde heeft dat ding niet.
theo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door theo »

Falven schreef:. Echter zijn onze passen makkelijk na te maken met een beetje goed scanner thuis dus veel waarde heeft dat ding niet.
Van deze zin zakt mij de broek af dat u dit zo in een politie forum zet :shock:

U beweert dat de politiepas geen waarde heeft dat zullen u collega's op dit forum leuk vinden, u bent zelf ook agent .

Dus de burger kan er vanuit gaan dat de sommige politieagenten met kopieen van en of (vervalste) politiepassen rondloopt.

Is dit niet volgens de wet vervalsing.

Mag dit wel volgens de (huishoudelijke) reglementen van de politie

Mag ik dit ook met mijn chauffeurspas doen. (ik weet hier het antwoord al op u ook geachte meneer: Falven)
Falven TS
Infopolitie Gast

Als u goed leest staat er ONZE passen! Deze pasjes zijn weer anders dan die van bv Amsterdam die ook dienen als toegangspas in de bureau's. Dat ik dit op het forum zet zegt meer over de (on)kwaliteit van de passen dan over mij. En zolang ik op bv Marktplaats.nl of in dumpzaken spullen te koop zie staan die er aan mee werken dat mensen zich kunnen uitgeven als politieambtenaar dan valt dat berichtje van mij nog wel mee dacht ik zo. Dus hijs je broek maar weer op en vergeet de gedachte dat bv ik met een kopie van mijn pas loop want dat zal niet zo snel gebeuren! En u interperteert het zelf dat er kopieen gemaakt worden. Ik geef alleen aan dat men (dus ook iemand die zo'n pas op straat vind als een collega van mij deze is verloren tijdens een aanhouding ofzo) het kan namaken als deze bv een goede scanner thuis heeft staan.
theo TS
Infopolitie Gast

Ik heb de broek weer omhoog gehesen en inderdaad ik heb U posting niet goed gelezen zal mijn leven beteren :lol:
Het schaamrood staat tot aan mijn kaken. :oops: :oops: :oops: :oops:
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

theo schreef:Ik heb de broek weer omhoog gehesen en inderdaad ik heb U posting niet goed gelezen zal mijn leven beteren :lol:
misschien wat minder snel op de achterste benen staan.
er hoeft volgens u maar 1 verkeerd woord te staan en er komt weer een post van heb ik jou daar!
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Waar ken(de) ik dat toch van ? :wink:
Falven TS
Infopolitie Gast

Zou het niet weten.... :P
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Guidoweb5 schreef:
theo schreef:Ik heb de broek weer omhoog gehesen en inderdaad ik heb U posting niet goed gelezen zal mijn leven beteren :lol:
er hoeft volgens u maar 1 verkeerd woord te staan en er komt weer een post van heb ik jou daar!
Dit antwoord ga ik onthouden. Mischien komt die nog een keer van pas.
theo TS
Infopolitie Gast

Guidoweb5 schreef:
Ik heb een mening gegeven en daar ben ik fout mee en dat geef ik toe.

Dat kan u toch ook eens overkomen!!!!

Niet iedereen is perfect.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

En dat klopt! Geen drama...gebeurt iedereen wel een keer!
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

:wink:
Gesloten