Wat heb ik nou weer gedaan ?????Mofkap schreef:Een mening doet hier niet terzake en is irrelevant, de wetgever is er heel helder in, er staat geen woord "Frans" bij.
neon onder scooter
Moderator: Moderatorteam
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
moet toch even ingrijpenGuidoweb5 schreef:..::Frans::.. schreef:Wat heb ik nou weer gedaan ?????Mofkap schreef:Een mening doet hier niet terzake en is irrelevant, de wetgever is er heel helder in, er staat geen woord "Frans" bij.
niets, en dat is juist het probleem wat je baas met je heeft![]()
![]()
denk dat Frans een van de meest integere personen hier op het forum is,
en zijn ervaring op straat zal het naar mijn inschatting ook niet minder zijn
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
-
Scientist TS
- Infopolitie Gast
Wat als ik diezelfde buis nou in mijn buddy heb liggen?mashi schreef:Volgens mij valt en staat alles met het begrip verlichting. En dat is denk ik een discussie waar wij niet uit komen. Ik respecteer ieders standpunt, heb echter ook het mijne en naar mijn mening voldoet de rijdende brommer met niet aangesloten neonverlichting nou eenmaal niet aan het VR.
Dus de rijdende bromfiets die ik meeneem naar een plaats van onderzoek krijgt van mij gewoon een goed onderbouwd pv en laat dat de hogere legerleiding in de vorm van het OM maar beslissen of zij dit onder het begrip verlichting vinden vallen.
Ik laat mij in ieder geval op straat niet in de mailing nemen door een blaag die met het verhaal komt dat e.e.a. niet is aangesloten/of niet werkt.
Ethik staat overigens hoog bij mij in het vaandel.
gr, mashi
Waarom zit het er dan op kan je je afvragen.
Nogmaals ik respecteer ieder zijn mening alleen ik heb de mijne in deze.
Over de vraag waarom het erop zit: show en meetings. Daar wordt het aangesloten en gebruikt, maar omdat de kappen heel erg irritant los te halen zijn heeft het lostrekken van een draad op de accu de voorkeur.