leuk boekje
Moderator: Moderatorteam
-
boa2 TS
- Infopolitie Gast
parkeergarage belgie laan zoetemeer
ja een andere oplossing is om gewoon de weg die gebruikt wordt om te keren af te zetten en het hun zo onmogelijk maakt om te kerengvdbor schreef:Misschien een idee dat alleen de laatste drie uur gratis zijn, indien langer dan 5 uur wordt geparkeerd ofzo.
Als je in een restaurant een kopje koffie gratis krijgt is dat ook pas het tweede kopje, en niet het eerste.
dat ze het dan doen door de garage in en uit te rijden ja dat kun je niet voorkomen er zin zoveel dingen waar je op een slinkse wijze onderuit kan komen
ik vindt dat peter r de vries wel heel kort door de bocht gaat met het geval parkeergarage hij licht nu de politie eruit maar ik denk dat menig persoon deze truuk ook uitvoert maar daar hoor en zie je niets van
ik vindt het gewoon slim bekeken
-
theo TS
- Infopolitie Gast
leuk boekje
Ik doe het altijd bij het Martini ziekenhuis in Groningen met de rolstoelbus als ik daar een 2 uur moet wachten op de klant.
Op aanraden van de beveiligingdienst van het ziekenhuis.
Elk uur de poort uitrijden en 50 meter verderop de poort inrijden kaartje uit de automaat trekken en weer een uur gratis parkeren.
Ze bieden de mogelijkheid om het te doen daar is niks strafsbaar aan.
De uitzending vond ik flut een tegenvaller zonde van de uitzendtijd.
Elk uur de poort uitrijden en 50 meter verderop de poort inrijden kaartje uit de automaat trekken en weer een uur gratis parkeren.
-
Bouwe TS
- Infopolitie Gast
Re: leuk boekje
LOL, jij ook al?theo schreef:Ik doe het altijd bij het Martini ziekenhuis in Groningen met de rolstoelbus als ik daar een 2 uur moet wachten op de klant.
-
theo TS
- Infopolitie Gast
Re: leuk boekje
Wij taxichauffeurs hebben geen voorbeeldfunctie vind Peter R.de.VriesBouwe schreef:LOL, jij ook al?theo schreef:Ik doe het altijd bij het Martini ziekenhuis in Groningen met de rolstoelbus als ik daar een 2 uur moet wachten op de klant.
De uitzending vond ik flut een tegenvaller zonde van de uitzendtijd.![]()
AZG wil trouwens ook wel, alleen beetje verder omrijden in de parkeerkelder
Bij het (AZG) UMCG mogen wij bij de hoofdingang 20 minuten gratis parkeren dus na de 20 minuten rondje rijden en weer parkeren.
De taxi's hebben bij het UMCG een eigen parkeerterrein mogen de taxi's voor niks staan.
Een aanvulling
Gewone auto's met gele kenteken mogen hetzelfde zie mijn eertste regel
Laatst gewijzigd door theo op 19 jun 2005, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
driver TS
- Infopolitie Gast
das de taxi
Opm. ..::Frans::.. : Rest verwijderd.
Opm. ..::Frans::.. : Uit de spelregels van dit forum. Hierbij dus de eerste en laatste waarschuwing!
Opm. ..::Frans::.. : Uit de spelregels van dit forum. Hierbij dus de eerste en laatste waarschuwing!
Behandel elkaar met respect.
Dit forum is bedoeld voor mensen om bij elkaar te komen en over politie gerelateerde onderwerpen te praten, dus niet om elkaar uit te schelden!
Ook kan het zijn dat enkele meningen op basis van religie, cultuur of wat dan ook verschillen. Ook deze behoren met respect behandeld te worden. Als een mening anders is, hoeft deze niet per se slecht te zijn.
Het beledigen van personen hier wordt niet getolereerd! Dit geldt tevens voor schelden, racisme en flames. Je bericht zal verwijderd worden, en je zult een waarschuwing krijgen.
-
theo TS
- Infopolitie Gast
Ik neem aan dat u driver weleens gebruik maakt van de (das de) taxidriver schreef:das de taxi
Opm. ..::Frans::.. : Uit de spelregels van dit forum. Hierbij dus de eerste en laatste waarschuwing!Behandel elkaar met respect.
Dit forum is bedoeld voor mensen om bij elkaar te komen en over politie gerelateerde onderwerpen te praten, dus niet om elkaar uit te schelden!
Ook kan het zijn dat enkele meningen op basis van religie, cultuur of wat dan ook verschillen. Ook deze behoren met respect behandeld te worden. Als een mening anders is, hoeft deze niet per se slecht te zijn.
Het beledigen van personen hier wordt niet getolereerd! Dit geldt tevens voor schelden, racisme en flames. Je bericht zal verwijderd worden, en je zult een waarschuwing krijgen.
Het UMCG stelt parkeerplekken beschikbaar voor de taxi's die daar een paar uur moeten wachten.
En dat vinden wij taxi'schauffeurs heel fijn.
Gisteren ( zaterdag 18-6-05) op Schiphol geweest voor rolstoelers op te halen mag je alleen staan om te laden niet eens om de klanten op te halen bij het meeting point die daar klaar staan.
Ga jij bij de bus/taxi weg om de klanten op te halen die klaar staan.
Hup geen pardon gelijk bekeuring.
Laatst gewijzigd door theo op 20 jun 2005, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.