Remmen voor kopmeeuwen
Moderator: Moderatorteam
-
K.Grandia TS
- Infopolitie Gast
Remmen voor kopmeeuwen
Na het optrekken bij een stoplicht , besloot mijn voorganger na 50 meter plotseling te stoppen voor een paar kopmeeuwen die een dode egel wilde
gaan eten die op de 2 e baan lag , deze plotselinge rem kon ik niet inschatten en dus raakte ik mijn voorganger , mag hij hier voor remmen zo plotseling ?
gaan eten die op de 2 e baan lag , deze plotselinge rem kon ik niet inschatten en dus raakte ik mijn voorganger , mag hij hier voor remmen zo plotseling ?
-
Master_Mpb TS
- Infopolitie Gast
Leuk en aardig maar het is niet de bedoeling dat iemand in de ho-ijzers gaat voor een paar vogels die op de rijbaan zitten of willen gaan zitten. Volgens mij is er al eerder geoordeeld dat in zo'n situatie de vogel maar gewoon platgereden moet worden.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Het was inderdaad beetje kort door de bocht, maar ik ging in deze uit van de volgels waar TS het over heeft..Roland schreef:Beetje te kort door de bocht weer, Julio.
Stel nou dat jij onverwacht voor mijn neus de straat oversteekt, dan zou ik volgens jou redenatie dus niet mogen remmen als er op dat moment een auto achter me zit.
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Tenzij je een sticker achterop hebt "ik rem voor dieren".Botje schreef:Leuk en aardig maar het is niet de bedoeling dat iemand in de ho-ijzers gaat voor een paar vogels die op de rijbaan zitten of willen gaan zitten. Volgens mij is er al eerder geoordeeld dat in zo'n situatie de vogel maar gewoon platgereden moet worden.
Want als je dat ziet dan gan je een soort van overeenkomst aan dat je weet dat je voorganger ineens kan stoppen.