vervelende buurman

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Buuf TS
Infopolitie Gast

vervelende buurman

Ongelezen bericht door Buuf »

Hallo,

Ik ben een alleenstaande moeder die in het bezit is van 3 katten.
Het gebeurt de laatste tijd geregeld (2 maal per week) dat ik kattenpoep in mijn voor/achtertuin en op de stoep naar mijn voordeur vind. Ik heb al eens mijn katten 2 weken binnen gehouden, maar het strooien ging gewoon door!
Met andere woorden: een van mijn buren gaat er van uit dat alle kattenstront die in zijn/haar tuin ligt, geproduceerd wordt door mijn katten. Ik heb wel een donkerbruin vermoeden wie dit doet, er is een buurman waar ik al eerder een aanvaring mee heb gehad, omdat hij mij beschuldigde van het beschadigen van zijn zoons auto, wat overigens niet het geval was, hij kwam toen wel heel dreigend over.
Ik heb hier dan ook melding van laten maken op ons bureau. Maar die vonden het verstandiger om niet met die man te gaan praten om geen olie op het vuur te gooien. Later kwam ik er achter dat ze er gewoon niet langs durfden, omdat desbetreffend persoon al eens een riek naar een stel agenten heeft gegooid toen hij illegaal aan het pierensteken was. Oh ja, hij heeft zelf ook een kat die gewoon rondloopt en misschien wel bij andere mensen in de tuin poept. En als hij is gaan vissen gooit ie voor het gemak zijn visafval op zijn schuurdak, en maar klagen over andermans katten in zijn tuin!
Wat moet ik hier nou mee?, mijn woonplezier is vergald en ik ben bang dat hij vandaag of morgen een riek naar mij of mijn katten gooit.
Iemand een bruikbare tip?
Maaike
Superlid
Roepnaam: Maaike
X: @mama_maaike
Facebook: MDJ1980
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door Maaike »

Je kunt eens met de wijkagent gaan praten over deze problemen :wink:
Ellen TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Ellen »

Dat is idd het enige goede antwoord: de wijkagent!
Gesloten