Niet voldoen aan een bevel van een politieambtenaar
Moderator: Moderatorteam
-
Marcelll TS
- Infopolitie Gast
Niet voldoen aan een bevel van een politieambtenaar
ik had een vraag wat kost een boete
als ik mee moet naar het buraeu om me papieren te checken
en ik weiger dat...
ik heb een boete gekregen daarvoor van 550 euro....
Klopt dat
Gr Marcel
en ik weiger dat...
Klopt dat
Gr Marcel
-
Marcelll TS
- Infopolitie Gast
Re: Niet voldoen aan een bevel van een politieambtenaar
Als dat zo is ben je er mijn inziens behoorlijk goed mee weggekomen. In ieder geval absurd veel te laag dus....Marcelll schreef:ik heb een boete gekregen daarvoor van 550 euro....
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Klopt, ik heb hier geen feitenboekje liggen maar de bedragen voor zaken die betrekking hebben op het vervoer van personen liggen inderdaad wat hoger.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Boete's aangaande de Wet Personenvervoer zijn inderdaad niet misselijk....
Maar de duurste (en toch een hele simpele overtreding) heb je niet gehad, begrijp ik...
E 112 als vervoerder taxivervoer heeft verricht zonder er
voor zorg te dragen dat terstond voor aanvang en
na beëindiging van de rit volledig en naar
waarheid een controledocument (rittenstaat)
wordt ingevuld
€850,-
Maar de duurste (en toch een hele simpele overtreding) heb je niet gehad, begrijp ik...
E 112 als vervoerder taxivervoer heeft verricht zonder er
voor zorg te dragen dat terstond voor aanvang en
na beëindiging van de rit volledig en naar
waarheid een controledocument (rittenstaat)
wordt ingevuld
€850,-
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
zo moeilijk is het niet. jij bent gecontroleerd en kon geen papieren toen. de agent gaf je de gelegenheid (coulance dus) om de papieren later te tonen om onder een bekeuring uit te komen. jij maakt van die goedheid geen gebruik en krijgt dus een prent voor de dingen die je op moment van controle niet kon tonen. je had je duys makkelijk 550 euro kunnen besparen door van de goedheid van de collega gebruik te maken.Marcelll schreef:ik had een vraag wat kost een boete
en ik weiger dat...
Klopt dat
Gr Marcel
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
-
Kees den Heijer TS
- Infopolitie Gast
..::Frans::.. schreef:Als dat zo is ben je er mijn inziens behoorlijk goed mee weggekomen. In ieder geval absurd veel te laag dus....Marcelll schreef:ik heb een boete gekregen daarvoor van 550 euro....
Nou flink hoor.. De arrogantie druipt er weer vanaf.
Zo help je het politie-imago flink vooruit !
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Ed2 TS
- Infopolitie Gast
Ik mag toch hopen, dat "gelukkig" een ongelukkige verschrijving is Zijlvaart67, anders wordt het tijd om uw beroep te verruilen voor een plaats achter de garaniums !zijlvaart67 schreef:Dan moet u me toch eens uitleggen wat u onder het 'politie-imago' denkt te verstaan....
En begin aub niet met de slogan 'de politie is je beste vriend', want die tijd hebben we gelukkig achter ons gelaten...
Ik voed mijn kinderen nog steeds op met het begrip, dat de politie geen "boeman" is, maar vrienden waar je wel naar moet luisteren.
Wie heeft verzonnen van "een goede vriend" is niet helemaal bij de tijd geweest.
De politie is er gewoon om het werk te doen wat gebeuren moet. Daar mag je professionaliteit van verwachten. Van een vriend verwacht je iets anders.
De tandarts doet mij ook pijn, binnenkort erg pijn zelfs, maar dat terzijde. Toch is hij geen boeman, maar om nou te zeggen goede vriend gaat me ook iets te ver.
De politie is er gewoon om het werk te doen wat gebeuren moet. Daar mag je professionaliteit van verwachten. Van een vriend verwacht je iets anders.
De tandarts doet mij ook pijn, binnenkort erg pijn zelfs, maar dat terzijde. Toch is hij geen boeman, maar om nou te zeggen goede vriend gaat me ook iets te ver.