erfafscheiding

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
pietsje TS
Infopolitie Gast

erfafscheiding

Ongelezen bericht door pietsje »

wat kan de politie er aan doen wanneer mijn buren elke keer weer mijn hedera-afscheiding besproeien met gif. Er hangt geen rank over de afscheiding, hooguit een blaadje die er boven uitsteekt! De planten die onder/ achter deze afscheiding staan "verbranden" natuurlijk ook. Dit heeft mij al veel nieuwe planten gekost.
TheLightEd TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door TheLightEd »

Als ze dit opzettelijk doen, dan kunt u evt aangifte doen van vernieling. Omdat het lastig te bewijzen is, zou het mooi zijn als u foto's nam op het moment dat het gebeurt en weet wat voor gif het om gaat. Misschien zijn er zelfs getuigen in de buurt die dit hebben gezien? Zonder getuigen, dus bewijs, zullen de buren dit waarschijnlijk ontkennen en krijg je een 1 tegen 1 verhaal.
topcad_1 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door topcad_1 »

Misschien een idee om een webcam van bovenaf te laten filmen. Er zijn programma's die zelf pas beginnen met opnemen zodra er beweging is.
foreverblue TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Creatief idee topcad alleen ben ik er meer een voorstander van om gewoon eens aan te kloppen bij de buren, en verhaal te halen.
topcad_1 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door topcad_1 »

Dat is idd altijd een betere oplossing gewoon proberen te bespreken met je buren. Je weet nooit of er iets uitkomt, zoniet kan je altijd nog gaan cammen.

Gaan voor die bewijzen :wink:
Gesloten