ZEMBLA

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Dirk TS
Infopolitie Gast

ZEMBLA

Ongelezen bericht door Dirk »

Wat vonden jullie van de uitkomst van dit programma.Ook wil ik graag weten of jullie wel eens dingen hebben gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen.Want ook op dronken zijn buiten diensturen of een pilletje op een housefeest staat ontslag.
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

Meld je anders even aan op het forum, daar staat namelijk al een topic over dit onderwerp.

Want ook op dronken zijn buiten diensturen .... staat ontslag.
Ik weet niet waar je deze vandaan hebt?
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Re: ZEMBLA

Ongelezen bericht door gvdbor »

Dirk schreef:.Ook wil ik graag weten of jullie wel eens dingen hebben gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen.Want ook op dronken zijn buiten diensturen of een pilletje op een housefeest staat ontslag.
Ik verwacht niet dat je daar veel antwoorden op zult krijgen
mashi TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door mashi »

je bedoeld waarschijnlijk het rijden onder invloed van alcoholhoudende drank?

Bij de politie leeft je nu eenmaal in een glazen huisje, daar heb je bij de sollicitatie voor gekozen. Persoonlijk heb ik meer moeite met het misdragen van de collegae dan het ontslag wat daar meestal mee samen gaat.

gr, Mashi.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat je voor dronkenschap ontslag krijgt werd ook vermeld in het programma.Verwacht ook geen antwoorden terwijl ong 60 % vast wel zoiets heeft gedaan.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Anonymous schreef:Dat je voor dronkenschap ontslag krijgt werd ook vermeld in het programma.Verwacht ook geen antwoorden terwijl ong 60 % vast wel zoiets heeft gedaan.
en dus post je een topic terwijl je er niks van verwacht? Post dan niet lijkt mij.

enne 60% van de dienders is dus wel eens dronken achter het stuur gekropen of heeft een xtc-pilletje gebruikt....mh.......

Wanneer is de laatste keer dat jij dronken met een pilletje op gereden hebt Gijs?
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Anonymous schreef:Verwacht ook geen antwoorden terwijl ong 60 % vast wel zoiets heeft gedaan.
Waarom vraag je het dan??
Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

Ik heb wel eens een politie paard beledigd.

groetjes Kale :wink:
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

Kale schreef:Ik heb wel eens een politie paard beledigd.

groetjes Kale :wink:
en toch werk je nog bij deze baas?
mazzel hoor.
mashi TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door mashi »

en waar baseer jij die 60% op dan???

Dronken op een feestje of je vrije zaterdag-avond maakt totaal niet uit. Het gaat om de integriteit van het korps. Zodra die integriteit schaad mag je van mij op@#$%^&$#.

Kritiek uiten is prima maar je werkgever in verlegenheid brengen door bv straalbezopen achter het stuur te zitten, kortom je begrijpt wel wat ik bedoel.

Maar goed de media is goed dagelijkse in negatieve verhalen over de politie, vind ik op zich geen probleem, want daar wordt wat mee gedaan (kritiek leer je van en kan je het proces alleen maar mee verbeteren). Maar waarom geen andere beroepsgroepen.

b.v. de taxi-chauffeur die straalbezopen is? ja die haal ik een aantal malen per maand van straat. Mensen op kantoor die zo nodig een pak kopierpapier mee naar huis moeten nemen (is gewoon verduistering en dus strafbaar, gebeurd dagelijks en kost tonnen). De buschauffeur die door rood rijd om op tijde bij de volgende halte te zijn?

Om maar zo wat op te noemen. NIETS TEN NADELE van de bovenstaande beroepen!!!!!!!!die doen ook goed werk.

Het gaat mij alleen maar op de media die kennelijk altijd maar 1 vak belicht.

Gr, Mashi.
TheLightEd TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door TheLightEd »

Jij verwacht dus van de politie:

Dat ze niet drinken, niet feesten, geen pillen gebruiken, niet naar de hoeren gaan enz enz in hun vrij tijd?

Waarom zou iedereen dit mogen behalve de politie?

Als je vindt dat de politiemensen 24 uur per dag zich als politiemensen dienen te gedragen en hun priveleven erop aanpassen, ben je dan ook bereid meer in te leveren zodat we niet voor 8, maar voor 24 uren worden betaald? Op het moment dat dat zo is, dan geef ik je gelijk en mag je oordelen over de 16 uren vrije tijd die de agent nu heeft per dag.
Doggieman TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Doggieman »

Kale schreef:Ik heb wel eens een politie paard beledigd.
En ik mijn diensthond, kreeg er wel weer spijt van achteraf, want er stond niet in de brochure dat dat niet mocht :D :D
Dirk TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Dirk »

Toch werd door iemand van de korpsleiding zaanstad gezegd dat je 24 uur per dag agent bent en als je dus buiten diensturen dronken bent dat je dan ook je taak moet vervullen als het moet.En je hierbij dus niet dronken kunt zijn en ook dan zouden er maatregelen volgen.Dus zo raar lijkt mij de vraag niet hoor.
En ik zeg niet achter het stuur gekropen maar gewoon dronken.Verdraai mijn woorden niet.
TheLightEd TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door TheLightEd »

Als ik niet dronken mag zijn in vrije tijd, wil ik hiervoor ook betaald krijgen. Zolang je niet dronken bent in de baas zijn tijd, lijkt het me dat hij vrij weinig kan zeggen over mijn vrije tijd. Er is natuurlijk dan een verschil tussen dronken op straat zijn en dronken thuis zijn. Alhoewel, voor openbare dronkenschap kan je een bon krijgen, net als voor wildplassen of te snel rijden.

Ik heb wel eens een bon gehad in vrij tijd voor te snel rijden.... ben ik nu mijn vak niet waardig?

Stel dat je een winkeldief pakt in vrij tijd en je bent hiermee 2 uren bezig. Zelfs dan krijgen we niet betaald voor die 2 uren, echter de leiding verwacht dat je 24 uur per dag agent bent? Ik vind de hele discussie wat krom worden, ik begrijp mezelf ook niet meer trouwens :)
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het zijn de woorden van de korpsleiding..niet die van mij.En ja ik vindt inderdaad dat je zelf boetes uitdeelt voor te hard rijden maar je er zelf ook niet aan houdt, je hebt wel een voorbeeldfunctie.
Gesloten