identificatie!
Moderator: Moderatorteam
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Beste gast,
Het lijkt me verstandig dat jij niet gaat bepalen hoeveel mensen de politie wel of niet ergen voor in moet zetten. Het is heel vervelend dat je bent aangehouden en dat je dag verpest is, maar als je ID bij had gehad dan kon je gewoon blijven zitten. Vandaar dat het hele gebeuren dus niet de schuld van de politie is. Heel vervelend voor je maar is niet anders.
Groetjes,
Thijs
Het lijkt me verstandig dat jij niet gaat bepalen hoeveel mensen de politie wel of niet ergen voor in moet zetten. Het is heel vervelend dat je bent aangehouden en dat je dag verpest is, maar als je ID bij had gehad dan kon je gewoon blijven zitten. Vandaar dat het hele gebeuren dus niet de schuld van de politie is. Heel vervelend voor je maar is niet anders.
Groetjes,
Thijs
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
ik denk dat GAST zijn replies weghaalt tussendoor. Mogelijk kunnen de admins of mods dat bevestigen.mashi schreef:oke.
Ik heb echter een hekel aan registreren, heeft niets met mijn vertrouwen te maken, heb er gewoon geen zin in.
gr, mashi.
en dat registreren waar wordt dat nou weer genoemd? Zie ik ook niet.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
ik had inderdaad mijn zaakjes niet op orde...maar mijn paspoort is al eens gestolen en kan je vertellen dat dat niet leuk is, en niet goedkoop.
En het gebeurde op de dag dat er een voetbalwedstrijd in rotterdam was.
En het waren inderdaad ong 5 ME'ers.
En zeg nu eerlijk ( na het zien van zembla
) kan ik concluderen dat vast niet alle politieagenten altijd identificatie bij zich hebben.
Het is gewoon jammer dat je voor zo'n klein vergrijp je zo'n behandeling en straf krijgt.
En het gebeurde op de dag dat er een voetbalwedstrijd in rotterdam was.
En het waren inderdaad ong 5 ME'ers.
En zeg nu eerlijk ( na het zien van zembla
Het is gewoon jammer dat je voor zo'n klein vergrijp je zo'n behandeling en straf krijgt.
-
mashi TS
- Infopolitie Gast
Een idkaart/paspoort kwijt raken al dan niet door dfs is nooit leuk, het is echter zo dat de gemiddelde burger wel altijd zijn gsm bij zich heeft, weet je hoeveel er hier per dag van gestolen worden?
Het is rot maar het is niet anders, hopelijk heb je nu enigzins duidelijkheid in e.e.a. gekregen.
vbw Zembla, ja ook bij de politie werken mensen. Het is echter wel zo dat deze mensen er zonder pardon uitvliegen en terrecht!!!!
Het probleem is mijns inziens ook door de politiek veroorzaakt. Een groot te kort aan politiepersoneel, dan doen we toch gewoon de eisen en de keuring wat minder streng?? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
Daarnaast verdiend een gemiddelde hoofdagent netto 1500,= per maand, dit is incl. alle toelagen, ook in het weekend en de feestdagen. Als minister Remkes zijn zin krijgt gaat hier nog zo een 200 eurie vanaf, je kan toch wel zeggen dat wij hart voor het werk hebben?
gr, en wees niet boos, wordt je alleen maar verdrietig van.
Mashi.
Het is rot maar het is niet anders, hopelijk heb je nu enigzins duidelijkheid in e.e.a. gekregen.
vbw Zembla, ja ook bij de politie werken mensen. Het is echter wel zo dat deze mensen er zonder pardon uitvliegen en terrecht!!!!
Het probleem is mijns inziens ook door de politiek veroorzaakt. Een groot te kort aan politiepersoneel, dan doen we toch gewoon de eisen en de keuring wat minder streng?? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
Daarnaast verdiend een gemiddelde hoofdagent netto 1500,= per maand, dit is incl. alle toelagen, ook in het weekend en de feestdagen. Als minister Remkes zijn zin krijgt gaat hier nog zo een 200 eurie vanaf, je kan toch wel zeggen dat wij hart voor het werk hebben?
gr, en wees niet boos, wordt je alleen maar verdrietig van.
Mashi.
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
o god nee..mijn boete wordt betaalt door mijn oma.Omdat ze het belachelijk vindt en het haar aan tijden deed denken die ik denk niet nader hoef te noemen.
En thijs,wat je zegt komt een beetje arrogant over op mij.Natuurlijk zijn het regels maar ik blijf het raar vinden dat dit zo moet tegenwoordig.
ps, ik heb veel respect voor de politie, alleen vondt ik dit optreden wat belachelijk.
En thijs,wat je zegt komt een beetje arrogant over op mij.Natuurlijk zijn het regels maar ik blijf het raar vinden dat dit zo moet tegenwoordig.
ps, ik heb veel respect voor de politie, alleen vondt ik dit optreden wat belachelijk.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Mooi. Als jij dat vondT dan denkik dat we deze topic wel kunnen sluiten. Want het gaat nergens meer over op dit moment. En als je al de vergelijking begint te maken met 40-45 hoef je van mij ook niet meer terug te komen.Anonymous schreef:o god nee..mijn boete wordt betaalt door mijn oma.Omdat ze het belachelijk vindt en het haar aan tijden deed denken die ik denk niet nader hoef te noemen.
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Wat is er arrogant aan dan? Ik ben me van geen kwaad bewust en probeer juist alleen maar mijn begrip aan te geven.Anonymous schreef:o god nee..mijn boete wordt betaalt door mijn oma.Omdat ze het belachelijk vindt en het haar aan tijden deed denken die ik denk niet nader hoef te noemen.
Ben benieuwd...
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Walter...lezen is niet jouw sterkste punt he, en al was dat mijn mening mag ik die hier niet geven en wordt mijn mond dan gesnoerd...het blijft wel een democratie he.Dat zou jij als iemand van de politie wel moeten weten he.
Ik vindt dat jullie eigenlijk alles zien in het perspectief van de politie en niet in menselijk perspectief.
En ik verwijder mijn berichten trouwens niet hoor.
Ik vindt dat jullie eigenlijk alles zien in het perspectief van de politie en niet in menselijk perspectief.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
oma noemt het. jij citeert het. als je er niet achter zou staan zou je het ook niet zo benoemen. maar goed..kan ook misverstand tussen ons zijn.Anonymous schreef:Walter...lezen is niet jouw sterkste punt he, en al was dat mijn mening mag ik die hier niet geven en wordt mijn mond dan gesnoerd...het blijft wel een democratie he.Dat zou jij als iemand van de politie wel moeten weten he.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
En gelukkig is er democratisch voor een id-plicht gekozen en daar ben ik heel blij mee, want het is hard nodig...
En vergelijkingen met de oorlog vind ik dom en ongenuanceerd. De id-plicht is goed met regels en waarborgen onderbouwd en heeft niets, maar dan ook echt totaal niets, met de identificatieplicht in WOII te maken...
En vergelijkingen met de oorlog vind ik dom en ongenuanceerd. De id-plicht is goed met regels en waarborgen onderbouwd en heeft niets, maar dan ook echt totaal niets, met de identificatieplicht in WOII te maken...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'