zal hier ff een verhaal quote van een vriend van me
Gister, nog geen 20 meter voordat ik thuis was... heeft m´n grote vriend Oom Agent me staande gehouden
Hierbij moest ik ook blazen (dit hoort erbij)
Maar daarna kwam hij met de leuke mededeling dat ik mijn blindering moest verwijderen
Na wat heen en weer gelul kreeg ik maar te horen dat ik binnen 2 weken de folie moet verwijderen en moet laten zien op het politieburo.... zo niet: 285 euro boete, want het is 95 euro per raam (is ook niet zo: tis 95 euro totaal...)
mijn vraag is dus mag dit normaal is het €95 euro in totaal en dan ineens komt oom agent met €285 als bedrag ja tis voor elk raam.
of mag oom agent dat zelf bepalen? naar mijn wetende niet namelijk.l
graag hier meer duidelijkheid over.
De overtreding betreft het feit dat 'ruiten voorzien zijn van een voorwerp die het zicht belemmeren'. Of dat er nou 1, 2, of 3 ruiten zijn, maakt dus niet uit.
Ik vermoed dat hij alleen iemand bang wilde maken (en dat is wel gelukt ook, denk ik)...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
zal hier even een verhaal quote van een vriend van me
Gister, nog geen 20 meter voordat ik thuis was... heeft m´n grote vriend Oom Agent me staande gehouden
Hierbij moest ik ook blazen (dit hoort erbij)
Maar daarna kwam hij met de leuke mededeling dat ik mijn blindering moest verwijderen
Na wat heen en weer gelul kreeg ik maar te horen dat ik binnen 2 weken de folie moet verwijderen en moet laten zien op het politieburo.... zo niet: 285 euro boete, want het is 95 euro per raam (is ook niet zo: tis 95 euro totaal...)
mijn vraag is dus mag dit normaal is het €95 euro in totaal en dan ineens komt oom agent met €285 als bedrag ja tis voor elk raam.
of mag oom agent dat zelf bepalen? naar mijn wetende niet namelijk.l
graag hier meer duidelijkheid over.
Tis idd 95 euro voor de overtreding. En of je vriend nou 20 meter van zijn huis is of 30 km maakt dus niet uit.
Nog even dit:
oom agent? heeft hij zijn neef een bekeuring gegeven..of wil je een agent afzeiken...vind het raar overkomen.
beetje joviaal gedrag.
succes ermee en sterkte voor je vriend met het verwijderen van de folie en/of het betalen van de boete
maurice (agent) schreef:Nog even dit:
oom agent? heeft hij zijn neef een bekeuring gegeven..of wil je een agent afzeiken...vind het raar overkomen.
beetje joviaal gedrag.
en hijs niet geschrokken tis alleen jammer dat hij een normale percentage erop heb zitten en dat je makkelijk kan zien of hij een gordel om heeft of niet handsfree aan het bellen is.
want daar gaat het volgens mij om (beetje geldklopperij ook wel).
kgaat het zelf ook wel doen heb liever veiligheid dan glas in me gezicht of wat dan ook.
driver schreef:en hijs niet geschrokken tis alleen jammer dat hij een normale percentage erop heb zitten en dat je makkelijk kan zien of hij een gordel om heeft of niet handsfree aan het bellen is.
want daar gaat het volgens mij om (beetje geldklopperij ook wel).
kgaat het zelf ook wel doen heb liever veiligheid dan glas in me gezicht of wat dan ook.
in het kader van veiligheid zou ik ook zeker overwegen om een kooi in je auto te lassen, stel je komt op je dak, dan dank je god op blote knieen dat je een rollbar en folie in je auto hebt,,,,,toch?
Ok maar het is bekend dat het 95 euro is voor per aanhouding en niet per raam...hoe zit dit dan in elkaar??? Een beetje geldklopperij dus!! Maar als het uit komt dat het 95 euro is voor alles dan is de politie agent fout!!!
Laat ons gewoon lekker met rust!! Wij doen verdorie niets fout Ga verdorie wat nuttige dingen doen!!! Er zijn andere dingen waar we jullie harder nodig hebben