Hallo,
Ik ben vorig jaar oktober geflits waar ik iets meer dan 150 reed terwijl je er 80 mocht (dus bijna 8 maanden geleden).
Ik heb 1x schrijven gehad van CJIB (via mijn werk) en beantwoord dat ik de rijder was.
Daarna nog 1x schrijven gehad thuis, zelfde invulformulier, deze heb ik na telefonisch overleg met CJIB niet beantwoord (dubbel op was niet nodig).
Sinds dien heb ik niks meer vernomen. Hoe lang duurt het gemiddeld dat je voor moet komen (of liever nog: wanneer treed verjaring in werking?)
verjaring snelheidsovertreding
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Je kan nog even zweten.
Voor de 'zwaardere' overtredingen, zoals een behoorlijke snelheidsoverschrijding, geldt een verjaringstermijn van 2 jaar als richtlijn.
Maar zelfs als er een goed excuus bestaat (verhuiziging oid) mag dit nog uitlopen.
Voor de 'zwaardere' overtredingen, zoals een behoorlijke snelheidsoverschrijding, geldt een verjaringstermijn van 2 jaar als richtlijn.
Maar zelfs als er een goed excuus bestaat (verhuiziging oid) mag dit nog uitlopen.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'