Verkeershandhavingsteam ID

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gast TS
Infopolitie Gast

Verkeershandhavingsteam ID

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Ik heb een bekeuring thuis gekregen. Daarin wordt gesproken over politie za-wa verkeershandhavingsteam. Ben ik dan geflitst door een paal, een mobiele unit of ben ik gelaserd oid? Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik te hard gereden heb en aangezien ik ook niet bekend ben in de buurt van waar de overtreding geconstateerd is heb ik ook geen enkel idee over hoe ik "geflitst" ben.

Iemand?
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Dan kan een lasercontrole zijn. Za-Wa betekent Zaanstreek-Waterland, door die regio bent u bekeurd.
U hoeft niet per se staande gehouden te worden. U bent dan op kenteken bekeurd.
rfo00457 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door rfo00457 »

En mocht u het niet mee eens zijn met de bekeuring, dan kunt u bezwaar aantekenen.

Dan is de bezwaartest een handig instrument om alvast in te schatten of uw bezwaar 'kans maakt'. Op basis van de meestvoorkomende bezwaren en de bijbehorende reactie van de Officier van Justitie krijgt u direct duidelijkheid. Bijvoorbeeld over bezwaren die gaan over snelheidsovertredingen bij inhalen en bezwaren over frontaal flitsen.

Doe hier de bezwaartest.
Gast TS
Infopolitie Gast

neuh, geen bezwaar hoor. heb er ff over nagedacht en nu weet ik het wel weer, ik liet me geloof ik opfokken door een automobilist die van achteren kwam en toen we wegreden bij het stoplicht trok ik daardoor wat harder op dan normaal zodat ik voor de auto kon komen die rechts van mij reed en die opdringerige snelheidsduivel die achter mij reed lekker zijn gang kon gaan en voorbij kon scheuren. Doe ik dus ook nooit meer, zoiets heh, dat snap je ook wel want nu ben ik het haasje ipv die bestuurder. De flitspaal stond op enige afstand voorbij het stoplicht.
donmarcello
Stamgast
Roepnaam: marcel
Geslacht:
Leeftijd: 68

Ongelezen bericht door donmarcello »

18 minuten en .......iemand wist het weer :wink:
Mag ik u tegen u zeggen ...ik heb moeite met de L
Gast TS
Infopolitie Gast

donmarcello schreef:18 minuten en .......iemand wist het weer :wink:
nah.... ik kon er echt niet opkomen, maar net toen ik mijn vraag had gepost kreeg ik een vriendin aan de lijn en die kon mij vertellen waar ongeveer geweest zou moeten zijn. En toen viel het kwartje ;)
Mike TS
Infopolitie Gast

Feitcode

Ongelezen bericht door Mike »

Hoi,

Staat er ook een feitcode of iets dergelijks op de acceptgiro?

Groetjes Mike.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

vraag lijkt voldoende beantwoord te zijn.
Gesloten