Ongetwijveld uitgekauwd onderwerp, maar steeds is er veel erg wazig.
Bezit al jaren honda ss50Z bij onlangs gehouden contole bleek vermogen weer eens te hoog ding rijdt 50 zit immers toeren begrenzing op het vliegwiel (vervroeging) geen vermogens begrenzing.
Advies van politie zet maar in de schuur en poets hem maar mooi want dit type kan met huidige regels niet meer op de weg.
Vermogen brommer
Moderator: Moderatorteam
dit type kan gewoon op de weg, is niks mis mee. Vanaf september kun je er ook gewoon een kenteken bij gaan aanvragen.
Er wordt niet gemeten op vermogen maar op constructiesnelheid.
Je brommer kan dus gewoon op de rollentestbank en als blijkt dat hij een te hoge snelheid heeft dan zit je gewoon fout.
Dus, wil je hem origineel hebben; zorg dan dat de begrenzing die oorspronkelijk van veren moeten zijn voorzien weer in oorspronkelijke staat terug wordt gebracht. Nu zal die waarschijnlijk zijn vastgezet met koperdraden.
Er wordt niet gemeten op vermogen maar op constructiesnelheid.
Je brommer kan dus gewoon op de rollentestbank en als blijkt dat hij een te hoge snelheid heeft dan zit je gewoon fout.
Dus, wil je hem origineel hebben; zorg dan dat de begrenzing die oorspronkelijk van veren moeten zijn voorzien weer in oorspronkelijke staat terug wordt gebracht. Nu zal die waarschijnlijk zijn vastgezet met koperdraden.
-
dat weet je niet TS
- Infopolitie Gast
vermogen
Hoi,
Blabla
gegroet
opmerking rich
Wij gaan hier respectvol met elkaar om en dat houdt dus in dat we elkaar aanvullen en niet afvallen.
De rest van het bericht heb ik verwijderd omdat het geen enkele meerwaarde heeft.
Als je reageert dan moet dat op een normale wijze zijn en anders mag je je vertier elders zoeken!
Blabla
gegroet
opmerking rich
Wij gaan hier respectvol met elkaar om en dat houdt dus in dat we elkaar aanvullen en niet afvallen.
De rest van het bericht heb ik verwijderd omdat het geen enkele meerwaarde heeft.
Als je reageert dan moet dat op een normale wijze zijn en anders mag je je vertier elders zoeken!
-
dat weet je niet TS
- Infopolitie Gast
En dat allemaal alleen maar om het woordje fout !!!?
Er zijn mensen die de antwoorden hier voor waar aan zien en nu vervolgens foutief worden voorgelicht. Ik wil alleen maar zeggen dat men niet moet antwoorden omdat dit moet. Als men niet terzake kundig is kan men beter geen antwoord op een vraag geven.
Met vriendelijke groet,
Iemand die er wel kaas van gegeten heeft.
" Beter zwijgen dan praten met verhalen ".
Er zijn mensen die de antwoorden hier voor waar aan zien en nu vervolgens foutief worden voorgelicht. Ik wil alleen maar zeggen dat men niet moet antwoorden omdat dit moet. Als men niet terzake kundig is kan men beter geen antwoord op een vraag geven.
Met vriendelijke groet,
Iemand die er wel kaas van gegeten heeft.
" Beter zwijgen dan praten met verhalen ".
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Hier staat het een ieder vrij om een opmerking te plaatsen maar binnen dit onderdeel is het de bedoeling dat er een onderbouwd antwoord wordt gegeven.
We plaatsen hier geen opmerkingen die denigrerend bedoeld zijn.
Voorlopig heb ik ook geen onderbouwd antwoord van jou gezien en de mededeling dat iets fout is, kan een begin van een antwoord zijn maar dan behoort er iets te volgen en wel een antwoord waar iemand iets mee kan.
Dus gaarne een antwoord met inhoud of geen reactie.
Mocht je het met de gang van zaken niet eens zijn en er een andere mening op nahouden dan staat mijn mail adres erbij want de andere bezoekers hebben daar niets aan.
Kijk zelf ook even naar je onderschriftje..
Binnen dit onderdeel blijven we on topic
We plaatsen hier geen opmerkingen die denigrerend bedoeld zijn.
Voorlopig heb ik ook geen onderbouwd antwoord van jou gezien en de mededeling dat iets fout is, kan een begin van een antwoord zijn maar dan behoort er iets te volgen en wel een antwoord waar iemand iets mee kan.
Dus gaarne een antwoord met inhoud of geen reactie.
Mocht je het met de gang van zaken niet eens zijn en er een andere mening op nahouden dan staat mijn mail adres erbij want de andere bezoekers hebben daar niets aan.
Kijk zelf ook even naar je onderschriftje..
Binnen dit onderdeel blijven we on topic
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.